-
Luni, 04 Decembrie 2017 11:44

Căsătoria reduce riscul de demenţă

Un studiu publicat în "Journal of Neurology, Neurosurgery & Psychiatry" a constatat că la persoanele necăsătorite, riscul de a dezvolta demenţă este cu 42% mai crescut în comparaţie cu cuplurile căsătorite.

Publicat în Stiinta

Trichineloza este o boală parazitară foarte periculoasă. Specialittii DSVSA Brasov sfătuiesc populatia să facă examenul trichineloscopic la porcii sacrificati în gospodăriile proprii.

Publicat în Pilula de sanatate

O studentă din regiunea ucraineană Ivano-Frankivsk a inventat o gumă de mestecat benefică persoanelor care suferă de parodontoză. Potrivit presei locale, invenţia tinerei se bazează pe miere şi are efect bactericid.

Publicat în Stiinta

Primul mesaj text din lume de tip SMS transmis prin intermediului telefonului mobil, având conţinutul "Merry Christmas", a fost expediat cu 25 de ani în urmă, la data de 3 decembrie 1992.

Publicat în Mozaic

Medicii sfătuiesc părinții să evite să le adiministreze copiilor medicamente și să opteze, în schimb, pentru tradiționala miere cu lămâie.

Publicat în De folos

Sistemul imunitar poate recunoaște și memora milioane de dușmani diferiți și poate produce secreții (eliberarea de fluide) și celule pentru ai elimina aproape pe toti dintre ei.

Publicat în De folos

Să ignori foamea poate fi o suferință inutilă. Adevărul trist este că ideile convenționale - mănâncă mai puțin, fă sport mai mult - nu funcționează pe termen lung. 

Publicat în De folos

Există o mulțime de produse de unde poti alege atunci când vine vorba de albirea dintilor. Cu toate acestea, majoritatea produselor de albire folosesc substanțe chimice, ceea ce îngrijorează multe persoane.

Publicat în De folos

Folosirea ierburilor și mirodeniilor a fost incredibil de importantă în istorie. Multe dintre acestea au fost apreciate pentru proprietățile lor medicinale, cu mult înainte de utilizarea culinară.

Știința modernă a demonstrat acum că multe dintre ele au într-adevăr beneficii remarcabile pentru sănătate.

Beneficiile pentru sănătate ale mirodeniilor sunt nenumărate.

Cele mai importante metode prin care protejează organismul includ capacitatea lor de a lupta împotriva infecțiilor, de a stimula sistemul imunitar, de a reduce inflamația, de a preveni cancerul, de a îmbunătăți sănătatea inimii, de a menține pielea sănătoasă, de a regla metabolismul, apetitul, întărirea oaselor, reducerea stresului, creșterea digestiei, protejarea împotriva a zeci de boli periculoase, vindecarea răcelilor, protejarea sănătății orale, contribuirea la o dietă sănătoasă, echilibrarea hormonilor din corpul nostru.

Condimentele sunt definite sub forma uscată a diferitelor semințe, rădăcini, fructe, scoarțe și legume din întreaga lume. Utilizarea lor principală este de a adăuga culoarea sau aromă la produsele alimentare. Condimentele se găsesc peste tot în lume și formează o parte esențială a practicilor culinare ale anumitor culturi. Ele sunt diferite de ierburi, deoarece acestea sunt de obicei făcute din plante cu frunze, verzi, spre deosebire de mirodenii.

Utilizarea lor inițială a fost probabil un agent de aromatizare care a demonstrat apoi proprietăți antimicrobiene prin menținerea alimentelor proaspete pentru durate mai lungi și creșterea sănătății. (PM)

In general, in timpul sarbatorilor de iarna, multi oameni ajung sa exagereze cu consumul de mancare si bautura, ceea ce nu este deloc benefic pentru sanatate. Acesta este, de altfel, si motivul pentru care o multime de persoane ajung la spital.

Iata ce beneficii pentru sanatate au urmatoarele 5 condimente, cele mai utilizitate de sarbatori.

1. Scortisoara

Scortisoara are o multime de beneficii pentru sanatate. Potrivit mai multor studii pe acest subiect, scortisoara scade nivelul zaharului din sange, in cazul bolnavilor de diabet de tip 2 si de asemenea reduce nivelul colesterolului si al trigliceridelor.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

Publicat în De folos

Cartofii sunt carbohidrați, iar acesta este motivul pentru care nu se bucură de o reputație prea bună sau, în fine, nu la fel de bună ca celelalte legume cu un conținut scăzut de carbohidrați. Cartofii furnizează nutrienți foarte importanți, cum ar fi antioxidanți, fibră, potasiu, vitamina C și vitamina B6.

Cartofii pot să aibă un efect puternic asupra nivelului de zahăr din sânge, dar asta depinde de cum îi pregătești, de mărimea porțiilor, de cât de procesat e cartoful și cu ce alte mâncăruri îl asociezi.

Publicat în De folos
Pagina 21 din 53