-

Planul de dietă cu orez este ideal pentru cei care doresc să piardă în greutate rapid și să efectueze o detoxificare naturală a corpului. Orezul este unul dintre cele mai comune alimente din lume, oferind până la 50% din calorii pentru jumătate din populația lumii. Dar este important să rețineți că există multe tipuri diferite de orez și nu toate sunt la fel de benefice pentru dieta dumneavoastră. Orezul, o cereală ușor de digerat, fără gluten, care este relativ ieftin și versatil în rețete - poate fi o alegere bună atunci când încerci să pierzi în greutate, cu condiția să alegi tipul potrivit.

Publicat în De folos

Sosurile de usturoi sunt răspândite în toată lumea (mousse d’ail!) așa că s-au rătăcit și pe la noi vreo două-trei variante. Vi-l oferim, pentru început, pe cel mai simplu și mai sărăcăcios (cel ce vi se dă la restaurante, cu pipeta, contra prețului unei vile la Vama Veche, pe plajă): usturoi, sare, apă. Baza! La-ndemana e să cureți o căpățână de usturoi și să-i bați cățeii-n draci într-o „chisarnita“ de lemn. Potrivești o linguriță de sare grunjoasă și, când totul e o pastă lipicioasă, se adaugă apă (puțină, o căniță, nu o jumătate de căldare, cum face nea Mitică de la „Dolarul și carnatul“). Merge la orice, carne, mămăligă, pește.

Publicat în Gastronomie

Glutenul este o combinație a proteinelor naturale găsite în grâu, și într-o măsură mult mai mică, în secară și orz. Moleculele de gluten sunt activate atunci când făina este umezită și apoi fie frământată sau amestecată. Deși glutenul nu se găsește în multe alte semințe, cum ar fi ovăzul, quinoa, orezul sau porumbul, tehnicile moderne de procesare contaminează aceste alimente, deoarece sunt procesate folosind aceleași echipamente ca și grâul. În plus, glutenul este acum folosit pentru a ajuta la fabricarea multor aditivi chimici foarte procesați, care se găsesc în alimentele ambalate de toate tipurile.

Publicat în De folos

Nu există nicio persoană pe acest Pământ care să nu fi aruncat măcar odată o privire la horoscopul său datorită curiozității. Deși mulți nu cred în astrologie, nu se poate nega faptul că, adesea, există lucruri adevărate în ceea ce privește caracteristicile zodiacale scrise de astrologi. Fiecare semn zodiacal are calități unice si distincte. Dar, cu fiecare parte pozitivă vine si una negativă.

Publicat în Predictii

De cele mai multe ori chipul nu este tocmai de parte ta în a exprima vârsta reala. Dacă ai observat că ai tot mai des un aspect fizic mult mai matur, atunci sigur faci una dintre greșelile de mai jos.

Publicat în De folos

Tot ce trebuie să faci este să amesteci toate ingredientele, să le dai la cuptor și apoi să te bucuri de gustul celor mai buni cartofi copți.

De ce ai nevoie pentru cartofi:

Publicat în De folos

Beneficiile pentru sănătate ale rodiilor sunt nenumărate și sunt extrem de delicioase. Rodiile au proprietăți anti-oxidante, anti-virale și anti-tumorale și se spune că sunt o sursă bună de vitamine, în special de vitamina A, vitamina C și vitamina E, precum și de acid folic.

Publicat în De folos

Sunt mulți oameni care atunci când se gândesc la votcă văd în fața ochilor un pahar de Bloody Marry numai bun de dat pe gât. Însă dacă nu ești cine știe ce mare băutor sau poate că nu te dai în vânt după băutura specifică rușilor și ai în frigider o sticlă începută cine știe când există și alte moduri de a te folosi de votcă. Iată câteva 13 utilizări pentru votcă.

Publicat în De folos

O persoană pierde în medie între 50 și 100 de fire de păr în fiecare zi, în special când se spală pe păr sau îl piaptănă. Schimbarea anotimpurilor, dezechilibrul hormonal sau stresul accentuează acest proces. Se recomandă să se evite periajul prea energic, spălatul părului cu apă foarte fierbinte și vopsirea frecventă sau decolorarea. Mai mult decât atât, se pare că putem folosi ajutoare nesperate în lupta împotriva căderii părului.

Publicat în Pilula de sanatate

Corpul uman este compus în proporţie de peste 60% din apă. Prin urmare, consumul de apă zilnic și regulat este important. La serviciu, acasă, la sala de sport, la plimbare, băutul apei ar trebui să fie un gest repetat în timpul zilei. Un adult obișnuit, cu o masă corporală normală, ar trebui să bea șase până la opt ceşti de apă în fiecare zi, adică 1,5 până la 2 litri, și cel puțin doi litri dacă el nu consumă prea multe legume.

Publicat în Pilula de sanatate
Pagina 48 din 52