-

Vampirii energetici: Moduri de a preveni oboseala cronică și deprimarea

Energia din organism. Este vitală pentru a avea o viață dinamică și determinată.

De-a lungul veacurilor, energia pozitivă a fost asociată cu oamenii fericiți, iar cea negativă cu oameni deprimați și apatici.

Din nefericire, medicina psihosomatică a evidențiat o legatură puternică între minte și corp, ceea ce înseamnă că, cu cât posedăm mai puțină energie, cu atât suntem mai predispuși să suferim de boli, depresii, anxietate și alte tulburări de dispoziție.

Este adevărat că o persoană sănătoasă și fericită este una plină de energie. Fără ea, cum putem îndeplini visele noastre și depăși obstacolele care apar în viață? Este adevărat că unii oameni posedă în mod natural mai multă energie decât altele, dar v-ați gândit vreodată de ce?

Desigur, genetica joacă un rol, dar, mai important, mediul din jurul nostru o face la fel de bine. (PM)

Corpul uman genereaza un camp electromagnetic ce poate fi cu usurinta intrerupt de alti oameni sau de mediul inconjurator. Daca esti o persoana sensibila, imediat simti distorsiunea, mai ales atunci cand esti in preajma unor persoane cu energii incompatibile, sau cand esti intr-un loc aglomerat sau cand te afli la o petrecere.

Sunt momente cand, pur si simplu, te simti epuizat din punct de vedere energetic sau chiar “atacat” fizic.

Acest lucru se intampla pentru ca “reusesti” sa atragi energiile negative ale celor din jurul tau. Vestea buna este ca poti face cateva exercitii care sa te ajute sa te protejezi de “atacul” energetic al celor din jur, recomandate de site-ul purposefairy.com.

1. Echilibru

Sunt multe exercitii care te pot ajuta sa iti echlibrezi sistemul energetic. Unul dintre cele mai rapide si cu rezultate bune este stimularea timusului. Timusul este o glanda aflata in centrul pieptului, responsabila cu mentinerea la cote optime a sistemului imunitar, precum si cu calmarea fricilor si reechilibrarea intregului sistem.

Poti activa timusul lovind usor cu pumnul zona pieptului (asemenea lui Tarzan) timp de 30 de secunde, concomitent cu exercitii de respiratie profunda.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR.RO.