-

INCOMEMAGAZINE.RO Centrele comerciale își urmăresc pas cu pas clienții!

Societățile specializate în Big data oferă fuctionarilor de la centrele comerciale conectate să-și cunoască mai bine clienții, urmărindu-i din parcare până la casă.


In unele mall-uri, traseul clientilor este analizat cu grjia. Va lasati masina in parcare, unde un dispozitiv electronic noteaza timpul petrecut gratie placutelor de inmatriculare filmate de camerele de supraveghere.

Odata intrat in mall, va conectati la wi-fi, acceptand conditiile fara sa le cititi macar. Aceasta conexiune permite sa fiti geolocalizati. Un program speecial traseaza deplasarile efectuate in functie de timpul acordat fiecarui magazin in care intrati.

Acelasi program va testeaza gusturile prin intermediul unei borne interactive pe care o consulati.

Tot mai multe centre comerciale se doteaza cu astfel de programe avansate, relateaza cotidianul economic francez Les Echos. "Toate datele astfel obtinute ne ajuta sa intelegem comportamentul cumparatorilor", a explicat Cyril Smet, director general la Openfield, un start-up care analizeaza informatiile oferite de program pentru proprietarii de centre comerciale conectate, printre care celebrul Qwartz.

Citeste continuarea pe incomemagazine.ro