-

YVE.RO Dieta perfectă pentru combaterea excesului de greutate!

Planul de dietă cu orez este ideal pentru cei care doresc să piardă în greutate rapid și să efectueze o detoxificare naturală a corpului. Orezul este unul dintre cele mai comune alimente din lume, oferind până la 50% din calorii pentru jumătate din populația lumii. Dar este important să rețineți că există multe tipuri diferite de orez și nu toate sunt la fel de benefice pentru dieta dumneavoastră. Orezul, o cereală ușor de digerat, fără gluten, care este relativ ieftin și versatil în rețete - poate fi o alegere bună atunci când încerci să pierzi în greutate, cu condiția să alegi tipul potrivit.

Există mai multe tipuri de orez și nu toate sunt la fel de benefice pentru dieta ta.

O dietă bogată în cereale integrale, fructe, legume și carne slabă în proteine poate ajuta la prevenirea problemelor de sănătate, cum ar fi obezitatea, diabetul, bolile de inimă, hipertensiune arterială și cancer. Produsele alimentare care se potrivesc cu aceste criterii constituie baza dietei cu orez. (PM)

Dieta cu orez exista din anul 1939, iar din 2006 a fost readusa in prim-plan, capatand o atentie deosebita si popularitate in intreaga lume, prin aparitia unei carti de specialitate despre aceasta.

Este considerata a fi una dintre cele mai eficiente cure din lume, cu ajutorul careia se pot pierde in greutate intre 9 – 13 kg, sub atenta supraveghere a medicului de familie. In ce consta cu exactitate, iti prezentam pe larg in acest articol.

Dieta cu orez a fost dezvoltata de catre specialistii de la Universitatea Duke din SUA, pentru a ajuta in tratamentele contra unor boli cronice precum obezitatea, bolile de inima, hipertensiunea si diabetul. Desi se numeste astfel, aceasta cura de slabit nu se bazeaza doar pe orez.

Te ajuta sa slabesti prin reducerea numarului de calorii, sodiu, grasimi, zahar, proteine si prin detoxifierea organismului, fara a te infometa. Prin aceasta cura, schimbarile ritmului de viata se vor petrece nu doar pe plan fizic, ci si din punct de vedere emotional si spiritual.

Iti poti face un jurnal pentru a nota observatiile cu privire la alimentatie; te ajuta si meditatia (yoga) in vederea echilibrului emotional si a felului in care faci fata stresului. Pe langa acest regim, este necesar si sportul.

Citeste continuarea pe yve.ro

Articole înrudite

  • Energia electrică va fi puțin mai ieftină, de la 1 iulie

    Prețul energiei electrice pentru consumatorii casnici care nu și-au schimbat furnizorii și nu au trecut în piața liberă va scădea în medie la nivelul țării, de la 1 iulie, cu 3,53%, potrivit anunţului  făcut de ANRE.

  • 10 superstiții, interdicții și credințe populare de Sfinții Împărați Constantin și Elena. Ce să nu faci azi

    10 superstiții, interdicții și credințe populare - le aflăm adeseori, în calendarul popular, urmând datele bine stabilite ale calendarului religios. Sfintii Imparati Constantin si Elena sunt sarbatoriti pe 21 mai.

  • Parada Portului Popular românesc, la Cernăuți

    Ziua Naţională a Portului Tradiţional din România s-a sărbătorit duminică, 13 mai, nu doar în țară, ci și la comunitățile românești din jurul granițelor.

  • Dieta cu un conţinut crescut de fibre prelungeşte viaţa

    Oamenii de ştiinţă chinezi au descoperit că un meniu bogat în fibre reduce riscul oricăror boli cronice, inclusiv al bolilor cardiovasculare sau diabet.

    Dieta alimentară cu un conţinut crescut de fibre prelungeşte viaţa, indică un nou studiu la care au participat peste un milion de persoane.

    Este recomandată creşterea aportului de fibre din dietă pentru a se diminua riscul de moarte prematură, susţin specialiştii.

    Un grup de cercetători din Shanghai au analizat datele provenite din 17 studii anterioare, la care au participat în total 982.411 bărbaţi şi femei, în special din Europa şi SUA. Au fost descrise circa 67.000 de cazuri mortale.

    Echipa de cercetători a împărţit participanţii în cinci grupe, bazate pe aportul zilnic de fibre. Cei care au consumat mai multe fibre pe zi au avut un risc cu 16% mai scăzut de deces prematur. Riscul de orice fel de moarte a fost redus cu 10% la fiecare 10 grame aport zilnic de fibre.

    Autorităţile din domeniul sănătăţii din SUA recomandă ca un adult să consume zilnic 14 grame de fibre la 1.000 de calori, ceea ce înseamnă aproximativ 25 de grame pe zi pentru femei şi 38 de grame pentru bărbaţi.

    Sursa: rador.ro

  • Jibou – program special pentru eradicarea sărăciei

    Câte 25.000 de euro pentru afaceri, 1500 de lei pentru școlarizarea copiilor și bani pentru renovarea caselor, într-un program special de eradicarea sărăciei la Jibou.