-

YVE.RO Dieta perfectă pentru combaterea excesului de greutate!

Planul de dietă cu orez este ideal pentru cei care doresc să piardă în greutate rapid și să efectueze o detoxificare naturală a corpului. Orezul este unul dintre cele mai comune alimente din lume, oferind până la 50% din calorii pentru jumătate din populația lumii. Dar este important să rețineți că există multe tipuri diferite de orez și nu toate sunt la fel de benefice pentru dieta dumneavoastră. Orezul, o cereală ușor de digerat, fără gluten, care este relativ ieftin și versatil în rețete - poate fi o alegere bună atunci când încerci să pierzi în greutate, cu condiția să alegi tipul potrivit.

Există mai multe tipuri de orez și nu toate sunt la fel de benefice pentru dieta ta.

O dietă bogată în cereale integrale, fructe, legume și carne slabă în proteine poate ajuta la prevenirea problemelor de sănătate, cum ar fi obezitatea, diabetul, bolile de inimă, hipertensiune arterială și cancer. Produsele alimentare care se potrivesc cu aceste criterii constituie baza dietei cu orez. (PM)

Dieta cu orez exista din anul 1939, iar din 2006 a fost readusa in prim-plan, capatand o atentie deosebita si popularitate in intreaga lume, prin aparitia unei carti de specialitate despre aceasta.

Este considerata a fi una dintre cele mai eficiente cure din lume, cu ajutorul careia se pot pierde in greutate intre 9 – 13 kg, sub atenta supraveghere a medicului de familie. In ce consta cu exactitate, iti prezentam pe larg in acest articol.

Dieta cu orez a fost dezvoltata de catre specialistii de la Universitatea Duke din SUA, pentru a ajuta in tratamentele contra unor boli cronice precum obezitatea, bolile de inima, hipertensiunea si diabetul. Desi se numeste astfel, aceasta cura de slabit nu se bazeaza doar pe orez.

Te ajuta sa slabesti prin reducerea numarului de calorii, sodiu, grasimi, zahar, proteine si prin detoxifierea organismului, fara a te infometa. Prin aceasta cura, schimbarile ritmului de viata se vor petrece nu doar pe plan fizic, ci si din punct de vedere emotional si spiritual.

Iti poti face un jurnal pentru a nota observatiile cu privire la alimentatie; te ajuta si meditatia (yoga) in vederea echilibrului emotional si a felului in care faci fata stresului. Pe langa acest regim, este necesar si sportul.

Citeste continuarea pe yve.ro

Articole înrudite