-

Vitaminele și nutrienții necesari pentru o iarnă fericită și sănătoasă

Există multe motive pentru care iubești iarna, inclusiv să te joci în zăpadă și să te bucuri de sărbători alături de familie și prieteni. Dar, împreună cu distracția de iarnă, apar și câteva dezavantaje. Zilele mai scurte înseamnă o expunere mai redusă la lumina soarelui, temperatura rece înseamnă mai puțin timp petrecut în aer liber, există mai puține opțiuni pentru produsele proaspete de pe piață, iar pielea devina mai uscată.


În această perioadă este esențial să ne concentrăm atenția pe anumite vitamine și minerale specifice, care sunt cunoscute pentru echilibrul oferit corpului de timp de iarnă.

Nutrienții în formă completă din alimente sunt întotdeauna cei mai buni, dar un supliment vă poate ajuta să vă asigurați că primiți cantitățile adecvate. (PM)

Chiar daca nu ne sta gandul la iarna, ar fi bine sa incepem deja pregatirea corpului pentru vremea rea.

Iata cateva vitamine si minerale esentiale organismului, pentru ca raceala sa nu ne prinda cu garda jos.

1. Vitamina C

Contrar celor stiute pana acum, vitamina C nu previne gripa si raceala. De fapt, ea ajuta la scaderea intensitatii acestora. Vitamina C este un antioxidant, ceea ce inseamna ca protejeaza corpul impotriva unor afectiuni precum bolile cardiovasculare si chiar cancerul.

Surse din naturade vitamina C: citrice, kiwi, fructe de padure, varza, broccoli, fasole verde si cartofi.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

Articole înrudite