-

Prevenirea cancerului prin dietă: SUPER-ALIMENTELE care te feresc de boală

Cancerul este recunoscut în întreaga lume ca fiind o problemă majoră de sănătate care afectează milioane de oameni în fiecare an.  Cancerul este o boală sistemică cu diverse cauze, dintre care unele includ o dietă alimentară nesănătoasă, expunerea la toxine, deficiențe nutritive și, într-o oarecare măsură, genetica.


O modalitate extrem de importantă de a preveni și / sau de a trata cancerul este nutrițional, prin consumul unei diete nutritive dense și evitând lucrurile despre care se știe că pot crește riscul de cancer. Dar, pentru mulți, sistemul alimentar modern pare adesea copleșitor. Ingredientele găsite în alimentele ultra-procesate sunt adesea vinovate pentru problemele de sănătatea, de la cancer și diabet, până la scăderea funcției renale.

Din păcate, până când producătorii de alimente sunt forțați să "filtreze" ingredientele pe care le folosesc în produsele lor, depinde de noi să alegem alimente care luptă împotriva cancerului.

În scopul de a depăși boala lor, mulți supraviețuitori ai cancerului au fost suficient de norocoși să folosească o combinație de tratamente naturale împotriva cancerului în asociere cu tratamentele medicale convenționale.

Astăzi, combinația timpurie de chimioterapie și terapie nutrițională este capabilă să salveze viețile a mii de pacienți cu cancer.

Această abordare poate contribui la susținerea întregului corp și să grăbească procesul de vindecare, care adesea este lung și foarte dificil. (PM)

Cruciferele sunt foarte bogate in vitamine si prezinta o matrice organica foarte buna pentru corpul nostru. Aceste legume contin compusi ce pot stopa agentii cauzatori de cancer si totodata ajuta la detoxifierea organismului. Au un continut bogat de enzime, printre care glutationul si chinona, cu proprietatea de a elimina substantele nocive din organism.

Studiile au aratat ca persoanele care consuma crucifere se supun unor riscuri mult mai mici de a se imbolnavi de diverse forme de cancer. Un studiu efectuat in Singapore a demonstrat ca fumatorii care mananca legume crucifere in mod regulat pot evita in proportie de pana la 69% cancerul pulmonar.

La modul ideal, ar trebui sa mancam cel putin trei portii de legume crucifere pe saptamana, iar pentru a profita din plin de nutrientii benefici din aceste legume, ar trebui sa le consumam cat mai proaspete.

1. Varza alba

Virtutile terapeutice ale verzei, acest aliment atat de comun pentru noi, sunt cunoscute inca din antichitate, planta fiind considerata la un moment dat un adevarat panaceu. Calitatile sale sunt de necontestat, astfel incat varza poate fi folosita cu succes in prevenirea si tratarea unui numar extrem de mare de boli, fiind o adevarata farmacie naturala.

Varza este bogata in provitamina A, vitaminele C si E si in fibre, elemente care asigura sanatatea celulelor. Multi o acuza de provocarea unor tulburari digestive, dar sa nu uitam ca, in cele mai multe cazuri, tulburarile respective pot aparea in urma consumului verzei impreuna cu carnea (sarmale sau varza calita cu carne de porc sau afumatura).

In schimb, nimeni nu s-a plans vreodata de deranjamente dupa ce a mancat o salata de varza proaspata, cu ulei de masline, zeama de lamaie, piper si marar.

Varza este un aliment alcalinizant nutritiv, energetic, remineralizant si tonifiant si este preferabil sa se manance in stare cruda, pentru a i se pastra intacte proprietatile.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

Articole înrudite