-

Dieta alcalină: secretul sănătății. Ce este și cum funcționează

Există atât de multe diete, încât este greu să o alegi pe cea mai potrivită cerințelor tale. Cele mai multe dintre ele au scopul final de scădere în greutate - deși majoritatea nu sunt în cele din urmă eficiente sau durabile în atingerea acestui obiectiv.

Una dintre cele mai discutate diete, cea alcalină, nu se concentrează neapărat asupra scăderii kilogramelor; mai degrabă, scopul său este reducerea riscului de îmbolnăvire.

Premisa este că, consumând alimente care promovează un pH alcalin în organism, puteți să vă optimizați pH-ul și, presupunem, să scapați de toate problemele de sănătate produse de o dietă acidă.

Există moduri în care dieta alcalină poate aduce beneficii sănătății tale.

Susținătorii dietei alcaline spun că alegerea anumitor alimente influențează homeostazia bazată pe acid, sau nivelurile de pH. Se crede că încurajarea unui mediu sănătos și echilibrat pentru pH în organism poate produce efecte favorabile asupra sănătății.

Se pare că este o idee bună și este adevărat că țesuturile și fluidele trebuie să mențină un anumit nivel de pH pentru a funcționa corespunzător.

Cu toate acestea, corpul dumneavoastră are mecanisme pentru a menține nivelul pH-ului sub control - indiferent de ceea ce mănânci. Să aruncăm o privire mai atentă la dieta alcalină. (PM)

Dietele clasice nu mai sunt la modă, în ultimii ani apărând tot felul de meniuri pentru slăbit care mai de care mai ciudate. Mai multe vedete de la Hollywood spun că slăbesc cu diete pe bază de mâncare de bebeluşi, diete cu grăsimi sau dacă îşi pun unt în cafea.

Recent, o nouă dietă şi-a făcut apariţia în lumea celor care vor să dea câteva kilograme jos: dieta alcalină.

Dieta alcalină promite că îţi reglează pH-ul organismului, că vei slăbi şi vei avea mai multă energie. Consumul de produse acide ar duce la un dezechilibru în organism care poate cauza mai multe probleme de sănătate, de la boli ale stomacului până la cancer.

EXEMPLE DE ALIMENTE ALCALINE

Fructe: banane, pere, smochine, avocado, portocală, mango, pere, nucă de cocos

Legume: morcovi, ardei, varză, salată verde, fasole, dovlecei, pepene verde, castraveţi, ţelină, anghinare, ridichi, hrean, usturoi, broccoli, ceapă, ghimbir, alge marine, cartofi, roşii, conopidă, varză, coriandru

Alte alimente: ceai verde, castane, mac, ulei de in, ulei de măsline, ulei de cocos, busuioc, orz, secară, lapte de soia, sare de mare, oţet de mere, mei.

CITESTE CONTINUAREA PE JURNALUL.RO

Articole înrudite