-

CLICKPENTRUFEMEI. Grăsimi sănătoase

Medicii ne avertizează că eliminarea completă a grăsimilor din alimentație e unul dintre cele mai rele lucruri pe care le putem face. E bine să consumăm moderat grăsimile, dar să nu le excludem în totalitate, nici măcar atunci când încercăm să slăbim.

Grăsimile sunt bune pentru organism, ajută la mai buna absorbție a vitaminelor și ne mențin sănătoși.


Lista grăsimilor sănătoase pe care să le incluzi în alimentație este:

Pește

Peștele gras precum somonul, heringul sau sardinele sunt cea mai bună sursă de acizi omega 3 esențiali. Aceste grăsimi sănătoase ajută la sănătatea inimii și îmbunătățesc memoria odată cu înaintarea în vârstă. E recomandat ca acest pește gras să fie consumat de două ori pe săptămână.

Uleiul de măsline

Înlocuiește uleiul de floarea-soarelui cu uleiul de măsline deoarece conține mai multe grăsimi sănătoase. Totuși, chiar dacă acest ulei e unul bun nutritiv, nu exagera cu el. Folosește cât mai puțin ulei, oricare ar fi el, atunci când gătești.

Află ce alte grăsimi sunt bune pentru organism pe clickpentrufemei.ro.

Articole înrudite