-

Cum să adormi rapid. Tot ce trebuie să știi despre tehnica 4-7-8

Persoanele care nu pot să doarmă pot avea o energie scăzută, dificultăți de concentrare, tulburări de dispoziție, iar performanța la serviciu sau la școală poate fi diminuată.

Insomnia poate fi caracterizată în funcție de durata acestuia. Insomnie acută este de scurtă durată și de multe ori este cauzată de anumite circumstanțe din viața noastră (de exemplu, atunci când te afli înaintea unui examen sau după ce ai primit o veste rea).

Mulți oameni au experimentat acest tip de perturbare a somnului, problemă care de obicei se rezolvă fără nici un tratament.

Insomnia cronică este deficiența de somn, care are loc cel puțin în trei nopți pe săptămână și durează cel puțin trei luni.

Tulburările de insomnie cronică pot avea mai multe cauze. Schimbările de mediu, obiceiurile nesănătoase de somn, munca în schimburi, tulburări clinice, precum și anumite medicamente. (PM)

Fiecare om are în viață momente în care somnul îl ia greu. Stresul, grijile, alimentația pot perturba calitatea somnului. Iată mai jos un truc care te va ajuta să adormi în mai puțin de un minut.

Tehnica 4-7-8

Tehnica 4-7-8 presupune un exercitiu de respiratie: inspiri 4 secunde, tinerea respiratiei 7 secunde, expiri 8 secunde.

Aceasta combinatie are efecte miraculoase asupra creierului, incetineste ritmul cardiac si te ajuta sa dormi, actionand ca un adevarat sedativ.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

Articole înrudite