-

Beneficiile UIMITOARE pentru sănătate ale smochinelor de care nu știați!

Consumul regulat al acestui fruct ajută la îmbunătățirea memoriei și ameliorează tulburile de somn. De asemenea, smochinele sunt folosite pentru a controla probleme cum ar fi diabetul, hipertensiunea și bolile cardiovasculare.


Există diferite soiuri de smochin, care variază în funcție de culoare și textură, dar toate acestea sunt bogate în fibre alimentare, minerale, inclusiv potasiu, calciu, magneziu, fier și cupru și sunt o bună sursă de vitamine A, B, E și K.

Nu numai fructele, dar și frunzele de smochin sunt comestibile și oferă beneficii multiple pentru sănătate.

Smochinele au proprietăți anti-diabetice, anti-inflamatoare și proprietăți laxative.

Smochinele uscate pot furniza 25% din cantitatea zilnică recomandată de fier. Pentru a atinge un efect maxim, poți mânca aceste fructe cu compot sau suc de portocale proaspăt stors, care este bogat în vitamina C, care îmbunătățește absorbția fierului în organism. (PM)

Principalele virtuți

Smochinele au proprietăţi laxative şi antiinflamatorii.

Sunt fructe foarte nutritive, bogate în elemente minerale, mai ales sub formă uscată. Uşor de digerat, favorizează digestia prin aportul de enzime aproape identice cu cele digestive din organismul uman.

În utilizare internă, smochinele ameliorează funcţiile digestive, în special tranzitul intestinal. Au acţiune tonică asupra sistemului nervos, contribuind la refacerea forţei intelectuale. Sunt recomandate persoanelor de vârsta a treia, sportivilor (conţin potasiu), convalescenţilor şi femeilor însărcinate.

Smochinele pot inlocui zaharul din alimentatie.

Extern, smochinele erau un remediu tradiţional utilizat sub formă de cataplasme în tratamentul ulceraţiilor şi chiar cancerelor de piele.

Astăzi sunt indicate în toate formele de plăgi sau afecţiuni ale pielii (furuncule, abcese etc.).

Cum le puteți consuma:

Smochinele se mănâncă atât în stare proaspătă, cât şi uscate. Fiind practic lipsite de orice aciditate, pot fi consumate la orice oră din zi şi la orice masă.

Citeste continuarea pe yve.ro

Articole înrudite