-

Aceste 3 alimente îți mențin ficatul sănătos!

Organismul tău are nevoie în permanență de o alimentație echilibrată și de un stil de viață sănătos pentru a-ți menține sănătatea pe linia de plutire și pentru a evita prea multe vizite la medicii specialiști.

Astfel ai nevoie să introduci în alimentația ta alimente care să ajute organele la refacerea lor. Iar unul dintre organele către care ar trebui să îți îndrepți atenția este mai ales ficatul, rezerva de sânge a organismului.

Alimente care favorizează eliminarea toxinelor

Unul dintre acestea este usturoiul, datorită enzimelor din compoziția sa, odată ajuns în organism va curăța ficatul de toxine și îl va fortifica. Alicina și seleniul susținând acest proces, astfel ținând sub control două probleme de sănătate reprezentate de valorile mărite ale colesterolului și trigliceridelor.

Încearcă să consumi usturoi proaspăt, nu mai mult de un cățel de usturoi doi pe zi.

Grepfrutul, sursă de vitamine și antioxidanți

Ideal pentru a-ți menține ficatul sănătos, oferindu-ți o sursă bună de vitamina C, pectină și antioxidanți, grepfrutul este indicat a fi consumat chiar și după o masă copioasă.

Poți să îți începi dimineața cu un pahar de suc de grepfrut sau să mânânci fructul cu tot cu pulpă.

Află cum să îți menții ficatul sănătos AICI

 

Articole înrudite

  • Românii au cheltuit pentru alimente şi băuturi răcoritoare cel mai mult din UE

    Românii au cheltuit pentru alimente şi băuturi racoritoare cel mai mult din Uniunea Europeana, aproape 28% sută din totalul banilor alocaţi pentru consum în 2018.

    Potrivit biroului european de statistică, Eurostat, media în Uniune a depăşit cu puţin 12 procente.

    Cheltuieli mari cu mâncarea au avut şi lituanienii, aproape 21%, şi estonienii, 20 de procente.

    Ponderi de sub 10% din totalul cheltuielilor de consum ale gospodariilor au fost înregistrate doar în patru state membre: Marea Britanie, Irlanda, Luxembourg şi Austria.

    În total, în 2018, gospodariile din Uniunea Europeana au cheltuit pentru alimente şi băuturi racoritoare peste 1.047 de miliarde de euro, echivalentul a aproape 7% din PIB-ul Uniunii.

    Sursa: rador

    Foto: pixabay.com

  • Cum păstrăm vitaminele alimentelor

    Te-ai întrebat vreodată ce trucuri poți aplica pentru ca alimentele să-și păstreze conținutul de vitamine atât de important pentru fiecare organism?

  • Vorbești în somn? Iată cauzele și află cum poți scăpa de acest obicei

    Ți se întâmplă să spui tot ce-ți trece prin cap în timp ce dormi sau ai în familie pe cineva care face asta? Conform unor studii recente, 5% dintre adulți vorbesc în timp ce dorm.

  • 8 alimente care pot scădea glicemia

    Încă de la începutul acestui articol vrem să precizăm că remediile naturale pe care le vom prezenta mai jos nu înlocuiesc tratamentul cu insulină sau cu antidiabetice, reprezentând terapii alternative pentru diabet.

  • Ce se întâmplă dacă bei ceai de hrean de 3 ori pe zi. Are efecte uimitoare!

    Folosit foarte des în mâncăruri, hreanul este un aliment bogat în vitamine necesare organismului. Poate nu ştiai, dar hreanul poate fi consumat şi sub formă de ceai, o băutură delicioasă care îţi va întări sistemul imunitar.