-

Topul alimentelor care scad colesterolul

Colesterolul este produs în mod natural de către organism și este esențial pentru funcționarea corpului. Atunci când nivelul de LDL este mare, poate fi blocat fluxul natural de sânge și există un risc de infarct.

Un nivel excesiv de ridicat de colesterol "rău" (LDL), poate duce la probleme grave de sănătate, cum ar fi artere înfundate, boli de inimă și accident vascular cerebral.

Partea bună este că sunt mai multe modalități prin care vă puteți reduce nivelul colesterolului LDL și să fie "încurajată" dezvoltarea lipoproteinelor de înaltă densitate (colesterol bun, HDL), care de fapt funcționează pentru a limita nivelul de colesterol LDL din organism.

Dieta poate juca un rol important în scăderea colesterolului. Aici sunt alimentele de top pentru scăderea colesterolului și protejarea inimii.(PM)

Colesterolul se găsește în fiecare celulă a corpului, jucând un rol esențial în realizarea mai multor procese importante din organism. Un nivel ridicat de colesterol rău (LDL) este cunoscut sub numele de hipercolesterolemie, crescând riscul de boli cardiovasculare.

Și, pentru că alimentația este cea care influențează nivelul colesterolului, iată care sunt alimentele care te ajută să-l ții sub control:

Fulgii de ovăz

Mâncați de obicei la micul dejun, fulgii de ovăz pot reduce nivelul ridicat de colesterol. Conținutul mare de fibre solubile împiedică absorbția colesterolului rău în sânge, reducând astfel riscul de boli cardiovasculare.

Citeste mai mult pe RTV.NET

Articole înrudite