-

Scapă de kilograme cu dieta ,„marele mic dejun“

Acest regim de slăbit pornește de la ideea că nu contează ce şi cât mănânci, ci când mănânci, mai ales că persoanele suprapon­derale fac adesea greșeala de a avea mese desincronizate în raport cu nevoile organismului lor: prea puţine calorii dimi­neaţa, devreme, şi prea multe seara.

 Dieta a fost creată de Daniela Ja­kubowics, medic endocrinolog, cerce­tă­tor la Universitatea din Tel Aviv şi autor al mai multor studii în domeniul bolilor metabolice şi nutriţiei.

Ea susţi­ne că organismul procesează alimen­tele în mod diferit, în funcţie de mo­men­tul zilei. Metabolismul este influ­en­ţat de ritmul circadian al orga­nis­mului - ritmul biologic intern al corpu­lui, pe o durată de 24 de ore.

Așadar, medicul endocrinolog a creat un plan de ali­mentaţie prin care slăbești repartizând caloriile astfel: 600-850 de calorii la micul dejun, 350-400 de calorii la masa de prânz, și 150-200 de calorii la cină.

Micul dejun

Ar trebui să abunde în proteine, de exemplu două căni de lapte, iaurt sau lapte de soia, la care se adaugă omletă de albuşuri sau frip­tură de carne slabă. Proteinele consu­mate dimineaţa oferă energie, constru­iesc masă musculară, cresc vigilenţa şi ajută la menţinerea nivelului zahărului în sânge timp de mai multe ore.

De asemenea, este obligatorie o cantitate moderată de carbohidraţi şi grăsimi, precum şi un desert dulce.

Citeste continuarea pe CLICKSANATATE

Articole înrudite