-

Sănătate prin trufandalele de primăvară

Primăvara vine la pachet cu explozie vitamine naturale pe care nu le găsim în farmacie, ci în natură. Aceste legume verzi reprezintă o binecuvântare pentru sănătate. Iată ce trebuie să consumaţi pentru o sănătate de fier:

Ceapa, cunoscută încă din antichitate pentru proprietățile sale terapeutice, constituie un factor important pentru sănătate și o viață lungă.Conține o serie de minerale ca sodiu, potasiu, fier,sulf, iod, siliciu, principii antibiotice, dar și vitamine A, B și C.

Este digestivă, diuretică, hipoglicemiantă, vermifugă, cu importante beneficii pentru piele și păr.

Primăvara este extrem de benefică pentru sănătate o cură de ceapă verde, pusă din belșug în salate, consumând și frunzele verzi, crude sau în ciorbe.

Este recomandată folosirea ei în salate, pentru efectul revitalizant, răcoritor, depurativ.

Este un excelent laxativ, dar și un bun drenor hepatic.

Se recomandă ca aperitiv.

Spanacul – Conține săruri minerale din belșug: sodiu, potasiu, calciu, fosfor, magneziu, zinc, acid folic, fier, dar și vitamine din complexul B.

Este considerat și mătura căilor digestive. Are rol important de remineralizare, antianemic și stimulator al pancreasului.

Se poate consuma preparat, sau crud, în salate.

Ridichiile roșii – Conțin vitamine din complexul B și vitamina C, precum și magneziu, iod și sulf.

Sunt un bun aperitiv, drenor hepatic, indicat mai ales în lipsa poftei de mâncare, fermentații intestinale, rahitism, litiază biliară.

Frunzele de ridiche sunt și ele bune de folosit în salate și este o mare greșeală dacă le aruncăm! Pot și folosite crude sau în ciobe, având și ele o cantitate însemnată de mierale și vitamine.

Castravetele – Conține vitamina A, complex B vitaminic, magneziu, calciu.

Citeste continuarea AICI

Foto: Pixabay

Este un bun aperitiv și diuretic. Este indicat mai ales în gută, artrite, litiaze.