-

Cum să lupți împotriva inflamațiilor pe cale naturală

Inflamația face parte din răspunsul imun al organismului. Fără ea, nu ne putem vindeca. Dar, când este în afara controlului - ca în artrita reumatoidă - poate deteriora organismul. În plus, se crede că joacă un rol în obezitate, boli de inimă și cancer.

Alimentele bogate în zahăr și grăsimi saturate pot stimula inflamația. Acestea provoacă supra-activitate în sistemul imunitar, care poate duce la dureri articulare, oboseală si deteriorarea vaselor de sânge. Alte alimente pot reduce inflamația.

Există multe remedii naturale puternice și eficiente pentru inflamație și durere care pot ajuta la evitarea medicației în mod holistic și vindeca cauza.

Persoanele cu durere cronică au de trei ori mai multe șanse de a dezvolta simptome psihiatrice, cum ar fi depresia și anxietatea, și nu e de mirare. Când avem o durere, este mai greu să ne bucurăm.

Din fericire, avem opțiuni. În timp ce analgezicele pot fi cu adevărat utile și, în unele cazuri, pot fi cea mai bună opțiune, ele pot provoca tulburări gastrointestinale și cu siguranță nu reprezintă cea mai bună strategie pe termen lung pentru a face față durerii cronice. (PM)

Dacă te confrunți cu dureri sau inflamații, le poți combate pe cale naturală fără să ai de-a face cu efectele adverse cauzate de anti-inflamatoarele tradiționale, scrie Expand Your Consciousness. Șase suplimente testate științific au arătat că pot reduce semnificativ inflamațiile.

Din moment ce inflamațiile pot fi cauzate și de o alimentație nesănătoasă și de un stil de viață problematic, este important să ținem minte că alimentele anti-inflamatoare, exercițiile fizice și somnul pot ajuta la tratarea acestora.

Acidul alfa-lipoic

Acidul alfa-lupoic este un acid gras creat de organism, care joacă un rol cheie în menținerea sănătății metabolismului și în menținerea energiei. De asemenea, acționează asemeni unui antioxidant, protejând celulele și ajutând la restabililea nivelului de vitamina C și E.

Mai multe studii au arătat că acidul alfa-lupoic ajută în tratarea inflamațiilor. Doza recomandată este de 300-600 mg pe zi. Acesta nu este recomandat femeilor însărcinate.

Curcumina

Curcumina este o componentă a condimentelor turmenice. Aceasta poate reduce inflamațiile cauzate de diabet, boli de inimă, boala intestinului inflamator și cancer.

Doza recomandată este de 100-500 mg pe zi. De asemenea, curcumina nu este recomandată femeilor însărcinate.

Citeste continuarea AICI

Foto: pixabay.com

Articole înrudite

  • Roșiile românești, sigure pentru consum

    Prin intermediul Autorității Naționale Fitosanitare, Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) efectuează în această perioadă controale în piețe și la locul de producție (sere și solarii) după recoltare, în vederea prelevării de probe de roșii de la producătorii înscriși în programul guvernamental de sprijin pentru tomate pentru a determina calitatea acestora.

  • Beneficiile merelor pentru organism

    Merele sunt alimentele-minune care pot fi consumate în orice dietă, nu au contraindicaţii deosebite, fiind recomandate chiar şi diabeticilor.

  • Beneficiile incredibile ale consumului de orez negru

    În perioada când China era condusă de un împărat, orezul negru era un aliment rezervat exclusiv familiei regale, datorită profilului său nutrițional și abilităților de vindecare.

  • Cum poţi evita infarctul: Ce ne sfătuiesc medicii

    Cazurile de deces datorate atacurilor de cord și accidentelor vasculare cerebrale sunt mai puțin frecvente în ultimii 20 de ani. Cu toate acestea, încă facem boli cardiovasculare la fel de des.

  • Trucuri simple pentru sănătatea vezicii urinare

    Vezica este de obicei de mărimea unui grapefruit mare. Se poate întinde mult mai mult când este nevoie și se restrânge când este gol. Vezica este conectată la rinichi prin două tuburi lungi numite uretere. Detalii: