-

Tinerețe fără bătrânețe! Ce să mănânci ca să întârzii îmbătrânirea

Cine nu-și dorește să trăiască tinerețe fără bătrânețe și viață fără de moarte? Adevărul este că nimeni nu întinerește odată cu trecerea anilor.

Însă ceea ce mânanci te poate ajuta să arăți mai tânăr decât vârsta din buletin. Iar natura oferă nutrienți care ajută sănătatea pieli și îți oferă o înfățișare tinerească. Tinerețea fără bătrânețe nu este numai o chestie de sănătate a pielii ci reflectă starea de sănătate generală.

Dieta poate fi un adevărat ajutor din acest punct de vedere, însă are rezultatele scontate numai atunci când este combinat cu sport și asoptarea unui stil de viață corespunzător.

Iată ce să mănânci ca să nu îmbătrânești.

1. Morcovi

Exista studii care sugereaza ca beta carotenul care se gaseste in morcovi si in alte legume portocalii reduce efectele negative ale soarelui asupra pielii. Totusi, nu te culca pe o ureche si nu considera morcovii substitut pentru cremele antisolare.

2. Quinoa

Este important ca in dieta sa ai un nivel optim de fibre astfel incat sa fie asigurata sanatatea tractului intestinal si a scadea riscul de a te confrunta cu un nivel ridicat al colesterolului.

Poti obtine toate acestea daca consumi cereale integrale, orez, paine integrala etc. Si quinoa poate fi o alegere din acest punct de vedere. Este recomandata in special veganilor datorita faptului ca este o sursa excelenta de proteina, care este vitala pentru sanatatea pielii.

3. Smoothie de fructe

Un mix de fructe intr-un smoothie iti poate oferi o multime de nutrienti si minerale necesare unei infatisari tineresti. Multitudinea de antioxidanti rezultati din combinarea a 2-3 tipuri diferite de fructe poate stimula contractarea si relaxarea nevilor ceea ce va avea ca efect reducerea inflamatiilor pielii precum si irigarea ei si, prin urmare, eliminarea ridurilor.

4. Nuci, alune si seminte

O mana de alune/nuci in timpul zilei sau cateva seminte de floarea soarelui in iaurtul de dimineata iti pot proteja pielea. Asta se intampla datorita acizilor grasi din alune/nuci de care au nevoile celulele pielii si ale organismului in general.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

Foto: pixabay

Articole înrudite