-

Diete

Vrei să urmezi o dietă strictă, dar nu îți poți potoli foamea? Sau, dimpotrivă, vrei să slăbești ușor-ușor, doar micșorând cantitatea de hrană pe care o mănânci? Ei bine, atunci ai nevoie de unul dintre aceste trucuri:

E știut că japonezii au cel mai mic procent de persoane supraponderale, iar acest fapt se datorează faptului că urmează un regim alimentar foarte riguros şi sănătos. Dieta zilnică a japonezilor se axează pe consumul de orez, peşte şi multe legume şi fructe, servite încet şi în porţii mici. Dieta japoneză, ca program de slăbire rapidă, trebuie ţinută minimum trei zile și maximul 10 zile, garantând pierderea a câte unui kilogram pe zi în primele 3 zilei și a 0,500 până la 1 kg pe zi, în următoarea săptămână. Asta înseamnă 3 kilograme, dacă ții dieta de 3 zile și 6,500 până la 10 kg, dacă ții dieta de 10 zile.

Felul în care ne simţim în fiecare zi depinde în cea mai mare măsură de ceea ce mâncăm. O digestie uşoară nu înseamnă numai un proces fiziologic, ci este importantă pentru absorbţia nutriţională, sistemul imunitar şi hormonal. De aceea, dacă avem grijă de digestie, avem grijă şi de starea generală de sănătate. Astfel, alimentele care au un conţinut bogat de magneziu şi potasiu îmbunătăţesc foarte mult digestia. Iată ce alimente ar trebui să consumi pentru a-ţi îmbunătăţi digestia: