-

Cum să slăbești și să îți fortifici organismul cu DIETA VERDE

Primăvara aduce în fiecare dintre noi dorinte și energii pozitive. Una dintre dorințele arzătoare ale celor ce se confruntă cu excesul de kilograme este o dietă potrivită, care să îi scape de probleme.


Printre cele mai indicate diete la început de primăvară este dieta verde, ușor de urmat și cu rezultate promițătoare. Acesta are la bază vegetalele de culoare verde, care sunt sărace în calorii, dar au un conținut bogat de vitamine, minerale și fibre, care ajută la eliminarea toxinelor din organism.

Programul dietei se întinde pe o durată de șapte zile, cu trei mese pe zi și o gustare, excluzând înfometarea. Accentul se pune pe consumul vegetalelor de culoare verde, cum ar fi: salata verde, rucola, spanac, pătrunjel, mărar, ceapă verde, sparanghel, broccoli, varza de Bruxelles, castraveți, ardei verzi, avocado, varză chinezească, bame, fasole verde, dovlecei, anghinare, praz, germeni de lucernă, grâu încolțit, mere și pere verzi, kiwi, struguri verzi, lămâi verzi, fără a exclude carnea, lactatele sau peștele.

ZIUA 1:

Mic dejun: o cană cu ceai verde + un pahar cu suc proaspăt de fructe + ou fiert + un ardei gras
Prânz: salată de morcovi rași, cu 4 măsline și 3 ridichi (se poate folosi o lingură de ulei de măsline) + o felie de pâine neagră + 3 linguri de brânză de vaci
Gustare: un iaurt + o cană cu ceai verde
Cina: salată verde, cu ceapă verde, ridichi (se poate folosi o lingură de ulei de măsline) + 2 linguri de brânză de vaci + un măr verde

ZIUA 2:

Mic dejun: o cană cu ceai verde + o banană
Prânz: salată de roșii + 6 linguri de orez fiert + un măr verde
Gustare: un pahar cu suc proaspăt de fructe (portocale) + 2 felii de pâine neagră + o felie de brânză telemea
Cina: salată de morcovi și țelină (se poate folosi o lingură de ulei de măsline și zeamă de lămâie) + o farfurie medie cu mazăre fiartă (se poate pune sare) + un fruct proaspăt

ZIUA 3:

Mic dejun: cereale integrale (4 linguri) + un iaurt
Prânz: salată verde cu ridichi și ceapă verde + 4 linguri de brânză de vaci + 2 ouă fierte
Gustare: un iaurt
Cina: o farfurie medie cu fasole verde fiartă, cu sosul de la 3 roșii + un fruct + o cană cu ceai verde

ZIUA 4:

Mic dejun: un măr + o portocală + o cană cu ceai verde
Prânz: 2 felii de pâine neagră + o felie de brânză telemea + legume (roșii, castraveți, ardei, ridichi) + o pară
Gustare: un pahar cu lapte degresat + un bol cu salată de fructe (un măr + o portocală + o pară)
Cina: o farfurie medie cu spanac fiert (se poate folosi puțină sare) + un ou românesc (oul se prepară în apă clocotită, fără ulei) + o felie de pâine neagră

ZIUA 5:

Mic dejun: o portocală + 2 felii de pâine neagră, unse cu brânză de vaci
Prânz: salată verde cu ardei, castraveți, mazăre fiartă + un ou fiert + un kiwi
Gustare: o cană cu ceai verde + un iaurt cu cereale
Cina: o farfurie medie cu orez fiert, cu fructe de mare fierte (se poate folosi o lingură de ulei de măsline) + o mandarină

ZIUA 6:

Mic dejun: o cană cu lapte + cereale
Prânz: urzici fierte (se poate folosi puțină sare) + 2 felii de pâine neagră + 2 felii de brânză telemea de oaie + o portocală
Gustare: un iaurt cu cereale + o cană cu ceai verde
Cina: salată de varză cu roșii + o farfurie cu legume fierte (un morcov, un dovlecel, conopidă) + un măr

ZIUA 7:

Mic dejun: o cană cu ceai verde + o felie de pâine neagră cu unt + 3 ridichi
Prânz: salată de castraveți, roșii și morcovi + o farfurie de fasole verde fiartă (se poate folosi puțină sare) + 4 linguri de brânză de vaci + o portocală
Gustare: un iaurt
Cina: salată verde cu ridichi și ceapă verde + escalop de soia + un fruct.