-

Cele trei principii dietetice majore

Ca să vă mențineți la o greutate conformă cu înălţimea, trebuie să impuneţi şi să respectaţi o primă regulă de aur, și anume să luaţi trei dejunuri principale echilibrate, plus două gustări.

Acestea din urmă e ideal să fie frugale (de pildă, un fruct şi un iaurt mic), căci au doar rolul de a mai potoli foamea, pentru a nu vă năpusti asupra prânzului sau cinei cu maximum de poftă şi minimum de raţiune.

În caz contrar, sărind peste o astfel de mini-masă, pornind de la nivel cerebral, în organism se declanşează un mecanism de frustrare-compensare.

Aşa se ajunge la stocarea mai multor calorii după proxima hrănire.

O a doua normă nutriţională vizează micul dejun, una dintre cele mai importante mese ale zilei, indispensabilă în profilaxia instalării kilograme1or în plus.

De altfel, zeci de cercetări independente în domeniul alimentației sănătoase şi obezităţii arată că persoanele care evită sistematic micul dejun se îngraşă mai lesne decât cele care încep ziua cu stomacul plin.

Citeste continuarea pe yve.ro

Te-ar mai putea interesa si:

O băutură care face cât 100 de abdomene. Topește instant grăsimea de pe burtă
Dieta Zone, preferata vedetelor
O băutură BANALĂ te poate ajuta la dietă. Slăbești 2 kg, adăugând doar...