-

Regimul de slăbire fără înfometare, care te scapă de 7 kilograme

Această dietă, cunoscută sub denumirea de South Beach face furori în ultima perioadă, datorită eficienţei sale dovedite în lupta cu kilogramele.

Iniţiatorul acestui regim alimentar este dr. Arthur Agatston, medic cardiolog. După ce a luptat ani de-a rândul cu kilogramele în exces, încercând zeci de diete fără rezultat, medicul a creat propria sa dieta, devenită celebră pentru eficacitatea sa.

Regimul nu elimină carbohidraţii, cum fac alte diete mai stricte, însă trebuie să consumaţi carbohidraţii potriviţi. Dieta South Beach este recomandată pentru o perioadă de maxim de două săptămâni, timp în care nu sunteţi nevoiţi să faceţi socoteli în grame, calorii sau alte unităţi de măsură.. Porţiile trebuie să fie normale, suficient de mari pentru a vă potoli foamea. La sfârşitul celor 14 zile de dietă, puteţi scăpa de grija a 5-7 kilograme în execs.

Iată ce trebuie să consumaţi zilnic, pe parcursul a două săptămâni:

Micul dejun

Puteţi opta pentru o omletă din două ouă prăjite în ulei de măsline şi o costiţă slabă (dacă nu carne de vită, atunci de pui sau peşte) prăjită tot în puţin ulei de măsline. Puteţi de asemenea să beţi o cafea cu lapte degresat şi un ceai neîndulcit.

Masa dintre orele 10:30 – 11:30

Gustarea din acest moment al zilei constă în consumul unui iaurt sau a unui baton de brânză cu conţinut scăzut în grăsimi. Puteţi mânca de asemenea salate de roşii sau de legume ce conţin puţin zahăr, peste care adăugaţi câteva picături de ulei de măsline.

Masa de după-amiază

Ronţăiţi câteva nuci, migdale sau fistic. Nu exageraţi însă cantităţile, alunele, nucile, fisticul fiind foarte calorice.

Cina

Masa de seară poate fi bogată în legume şi carne slabă de pui sau peşte. Astfel că puteţi mânca un grătar de pui sau peşte cu lămâie şi o salată pe măsură. Daca doriţi un desert, puteţi amesteca un castronaş de urdă cu cacao, migdale şi alte mirodenii, însă fără zahăr.