-

Diete sănătoase. Cura de slăbire şi detoxifiere cu VIŞINE

Deşi mai puţin căutate decât cireşele în această perioadă, vişinile concurează cu succes cu suratele lor mai dulci în ceea ce priveşte beneficiile aduse sănătăţii.

Vişinele te vor ajuta şi în lupta contra excesului de grăsime din corp, datorită antioxidanţilor pe care le conţin, numiţi antociani, cei care dau culoarea fructului. Fibrele te ajută să ai o digestie sănătoasă, în timp ce vitaminele îţi aduc diverse alte beneficii, printre care eliminarea toxinelor din corp.

Fructele cu gust dulce-acrişor conţin puţin zahăr, dar sunt bogate în potasiu, un mineral care arde calorii şi îţi oferă energie. Spre deosebire de 100 g de cireşe, care conţin 13 g de zahăr, aceeaşi cantitate de vişine are doar 7 g de zahăr.

Conform unui studiu american, vişinele reduc stratul de grăsime, în special pe cel din zona abdomenului, scad colesterolul total şi trigliceridele, motiv pentru care trebuie incluse în dietă.

Acesta este meniul dietei de 7 zile bazate pe consumul de vişine:

Ziua 1

Mic dejun: un ou fiert, dou
ă linguri de brânză de vaci, o cafea cu lapte.

Pr
ânz: supă de pui, o felie de pâine, sote de fasole verde, 200 de grame de vişine.

Seara: orez cu ciuperci, salat
ă de sfeclă, un pahar de 250 de mililitri de suc de vişine.

Ziua 2

Mic dejun: trei linguri de br
ânză de vaci, o felie de pâine prăjită, cafea.

Pr
ânz: supă de legume, carne de peşte la grătar, piure de cartofi (150 de grame), usturoi, 250 de grame de vişine.

Seara: ghiveci de legume cu salată verde, o felie de pâine, o prăjitură cu vişine confiate.

Ziua 3

Mic dejun: 300 de grame de vi
şine.

Pr
ânz: supă de legume, salată din ciuperci, ardei, măsline, castraveţi, roşii, 250 de mililitri de suc de vişine proaspăt.

Seara: friptură de pui (150 de grame), salată verde, 200 de grame de vişine.

Ziua 4

Mic dejun: cereale integrale cu lapte, 100 de grame de vi
şine.

Pr
ânz: supă de pui cu legume/supă de pui cu tăiţei, friptură de vită (100 de grame) cu cartofi natur (150 de grame), 250 de grame de vişine.

Seara: piure de cartofi (150 de grame) cu friptur
ă de pui la cuptor (150 de grame), salată de roşii cu castraveţi, o prăjitură cu vişine.

Ziua 5

Mic dejun: iaurt degresat cu fulgi de porumb, 100 de grame de vi
şine.

Pr
ânz: supă de legume, peşte slab la grătar cu lămâie, un pahar de 250 de mililitri de suc de vişine.

Seara: sup
ă de pui, friptură înăbuşită de pui cu garnitură de fasole verde, 200 de grame de vişine.

Ziua 6

Mic dejun: ou fiert, dou
ă linguri de brânză de vaci, cafea cu lapte.

Pr
ânz: supă de curcan, pui la grătar cu garnitură de crudităţi (morcovi, ţelină, lămâie), prăjitură de vişine sau 150 de grame de vişine.

Seara: sup
ă de curcan, 200 de grame de vişine.

Ziua 7

Mic dejun: iaurt degresat, o felie de p
âine prăjităşi 100 de grame de vişine.

Pr
ânz: supă de legume, friptură de pui cu salată verde, 250 de mililitri de suc de vişine.

Seara: pe
şte la grătar cu legume la cuptor, salată de fructe (100 de grame de vişine, iar restul fructelor după preferinţă).