-

Dieta cu vinete te ajută să slăbești 5 kilograme într-o lună

Această dietă nu este una foarte strictă, singura regulă majoră fiind aceea de a consuma cât mai multe din aceste legume.

Vinetele sunt recomandate în aproape toate dietele, deoarece au un conținut bogat în apă ( 93% ), sunt o bună sursă de fibre, potasiu, magneziu, dar și vitamina A și C. Datorită acestor minerale și vitamine pe care le conțin, vinetele au grijă de sănătatea inimii, a sistemului osos, dar îți întăresc și sistemul imunitar. Consumând regulat aceste legume, poți uita de insomnie, nervi sau stres și îți poți detoxifia corpul. În plus, cu ajutorul lor poți slăbi până la 5 kilograme pe lună, deoarece ele calmează setea și foamea și dau rapid senzația de sațietate.

Vinetele pot fi consumate fie sub formă de salată, însă fără pic de maioneză adăugată, fie la grătar, combinate cu alte legume precum ardeiul, roșiile sau usturoiul fie la cuptor, umplute cu diverse legume.

Reguli de bază pentru dieta cu vinete:

1. Cel puțin două dintre mese trebuie să conțină vinete.
2. Dieta cu vinete permite consumul de carne și lactate slabe, pâine integrală și legume, cu excepția cartofilor. Fructele se consumă doar ca gustări, de două ori pe zi.
3. Pe parcursul dietei, evită zahărul și alcoolul și bea cât mai multa apă, ceaiuri sau sucuri proaspete.

Acestea sunt trei variante de meniu, care vă asigură un consum echilibrat și constant de vinete, cheia succesului în aceasta dieta:

Mic dejun ( puteți alege una din cele trei recomandări )
2 felii de pâine neagră cu salată de vinete și o roșie mare
3 linguri cu salată de vinete și un ou fiert
2 felii cu zacuscă de casă

Gustare ( puteți alege una din cele trei recomandări )
un iaurt slab
un ou fiert
un fruct de sezon, cu excepția bananelor

Prânz ( puteți alege una din cele trei recomandări )
1/2 pui la rotisor cu salată de vinete
mâncare de vinete, preparată din ceapă, ardei gras, vinete, roșii, usturoi și 100 g de carne la grătar
vinete și alte legume la grătar cu sos de lămâie și 150 g carne de pui la grătar sau fiartă

Gustare ( puteți alege una din cele trei recomandări )
un fruct de sezon
un ceai verde
o mână de migdale crude

Cina ( puteți alege una din cele trei recomandări )
1/2 vânătă umplută cu legume la alegere (ceapă, ardei, ciuperci, varză, morcov, țelină) și șuncă presată slabă cu salată de roșii sau salată verde
salată de vinete pe jumătăți de ardei gras
ghiveci de legume doar cu o lingură de ulei și o felie de pâine integrală