-

Planul în 3 pași care îți schimbă definitiv metabolismul

Celebrul nutriționist și consultant wellness, Haylie Pomroy ne împărtășește secretele ei despre cum putem să ne îmbunătățim metabolismul.


Multi dintre oameni tin ani de zile diete, incearca toate noutatile in acest sens in speranta ca vor scapa de kg in plus. Problema apare cand, dupa atatea diete, burtica ta e la fel de grasa. Poti slabi cateva kg cu aceste diete, dar le vei castiga imediat dupa ce vei incepe sa mananci iarasi normal. Devii exasperata si incepi sa crezi ca organismul tau a cedat in fata grasimii.

Toate aceste aspecte ti se par cunoscute? Toate astea inseamna ca simti o nevoie cronica de a tine diete. Problema nu esti tu, ci metabolismul tau. Nu e nevoie sa tii o alta dieta, ci sa detoxifici metabolismul.

Detoxifierea este total opusa dietelor la care te-ai supus ani in sir. Infometarea, renuntarea la anumite alimente, numararea caloriilor si a carbohidratilor pe care ii consumi iti incetinesc metabolismul si astfel slabirea in greutate este mai dificila.

Cea mai buna cale de a-ti invia metabolismul este sa mananci, sa mananci mult. Cum te poate ajuta mancatul sa slabesti? Il derutezi si astfel slabesti mancand. Consumand produse integrale, nutritive delicioase in anumite zile, iti vei accelera metabolismul si il vei face sa arda grasimile. Vei arde grasimile fara sa te infometezi si fara sa renunti la mancarurile tale preferate. Si nu uita de exercitiile fizice. Trebuie sa iti misti corpul cate 30 minute, de trei ori pe saptamana.

Iata planul in 3 pasi care iti schimba total metabolismul. Nu e vorba de o dieta traditionala. Este un plan care iti vindeca metabolismul, iti satura corpul, te ajuta sa iubesti din nou mancarea. Vei scapa de kg in plus si de miturile legate de metabolism.

Planul necesita respectarea celor 3 pasi in fiecare saptamana timp de 4 saptamani. Fiecare zi a fiecarui pas necesita consumarea a 3 mese si 2 gustari. Poti repeta planul de 28 zile oricand vrei. Poti repeta o saptamana sau doua a planului cand metabolismul tau are nevoie de energie.

Mitul numarul 1 in ceea ce priveste metabolismul: Daca as putea sa mananc mai putin as reusi sa scap de kg in plus. Cea mai rea dieta este cea care te face sa mananci mai putin. Este gresit sa ignori semnalele de foame pe care le transmite corpul tau. Vei incepe sa produci prea mult hormon RT3, care depoziteaza grasimea in loc sa o arda.

Pasul 1: scapa de stres, calmeaza adrenalina. Dureaza 2 zile

Primul pas in revitalizarea metabolismului este sa ii dai ceea ce iti cere: cereale integrale si zahar natural sub forma de fructe. Acestea stimuleaza endorfinele din creier si umplu corpul cu nutrienti usor de digerat. Poti consuma si cantitati moderate de proteine.

Pasul 1 iti convinge corpul ca nu mai este intr-o situatie de urgenta si il incurajeaza sa digere mancarea pe care o consumi si sa foloseasca nutrientii in loc sa ii transforme in grasime.

Exemplu de plan de masa pentru pasul 1

Micul dejun: paine prajita cu capsuni ( fructe si cereale)

Gustare: mango sau alt fruct

Pranz: sandwich cu pui si o salata ( cereale, proteine, fructe si legume)

Gustare: grapefruit copt cu scortisoara.

Cina: pui si broccoli su orez ( cereale, proteine si legme)

Mitul numarul 2 in ceea ce priveste metabolismul: daca imi place prea mult nu poate fi bun pentru dimensiunile mele.

Asta este o alta prostie. Ni s-a tot spus ca daca ceva ne place si are gust bun este rau pentru noi pentru ca alimentele de dieta trebuie sa fie uscate si fara gust. Asta nu e adevarat. Mancarea este una din cele mai mari placeri ale corpului uman.

Gusta din mancarea delicioasa pe care o iubesti si glandele tale vor incepe sa pompeze endorfine. Acestea ajuta creierul sa produca serotonina. In acest fel glanda ta tiroida va produce si ea un hormon – cel care arde grasimi.

In timp ce te simti fericita arzand grasimile, hormonul foamei, leptina incepe sa fie tot mai slab. Nu-ti mai e foame si deci nu mananci in exces. Nu uita: daca mananci alimente care nu iti plac nu se va intampla nimic din cele expuse mai sus. Mai mult, vei perturba raspunsul natural al coprului la mancare.

Citeste articolul complet pe yve.ro