-

Cura de slăbire cu bere. Planul de dietă recomandat femeilor

Deși se spune că bărbații care obiceiul să bea zilnic bere se îngrașă în zona abdominală - de unde și celebra expresie „burtă de bere” - iată că pentru femei berea, consumată „cu metodă”, poate chiar să te facă să slăbești. Iată care este cel mai bun plan de dietă cu bere:

Micul dejun 
Trebuie luat vara, strict, la ora 8.30. Dietele de slabit cu bere presupun un mic dejun bazat pe carne alba de peste, asociata cu salata de varza cruda. Pestele trebuie preparat exclusiv la gratar si foarte putin condimentat. Se pot consuma 150-200 g carne fara os cu lamaie. Imediat dupa masa se beau 100 ml ceai negru cald, foarte putin indulcit. 
Dupa doua ore si jumatate de la micul dejun se consuma 150 ml bere rece. 
Este foarte important ca berea sa fie pastrata mai mult timp in gura pentru stimularea receptorilor pentru gustul amar. Tocmai din acest motiv se recomanda marci de bere foarte amare. 
De asemenea, e foarte important ca dimineata sa folosim aceeasi marca de bere amara, pantru ca organismul sa se obisnuiasca cu metabolizarea acelorasi produsi de fermentatie. In cazul in care conditiile nu ne permit paharul de bere in jurul orei 11.00, putem inlocui berea cu 1 g de drojdie de bere. 
De asemenea, berea fara alcool, amara, poate inlocui cu succes licoarea alcoolizata insa numai pentru situatia orei 11.00. 

Dejunul 
Pentru ca regimul de slabit asociat cu berea sa fie eficient, masa de pranz trebuie luata inaintea punctului de scadere maxima a glicemiei, adica a concentratiie de glucoza din sange. 
Ora cea mai potrivita este, asadar, vara, ora 12.00, evitand sa intarziem peste 12.40. 
Daca te-ai trezit dimineata adica inainte de ora 6.30, ia dejunul la 11.30, maximum 11.40, pastrand aceleasi reguli pentru dieta de dimineata. 
La masa de pranz este recomandata o dieta usoara, cu carne fiarta. Sunt permise pana la 200 g carne fiarta fara oase, piele si grasime. Daca esti obisnuita cu supele si ciorbele, poti manca o supa sau o ciorba de legume calduta, insa dupa carnea de pui. Berea trebuie sa tina locul desertului si sa fie consumata la 8-10 minute dupa ce ai incheiat masa. 
Poti bea 250 ml, chiar 300 ml bere nu foarte rece si in niciun caz neagra sau foarte tare. Berea mai dulceaga, de 2-3° tarie alcoolica si nu este foarte rece este cea mai recomandata. Dupa ce ai baut berea, trebuie sa faci putina miscare pentru a-ti antrena circulatia sangvina si mai ales pe cea a ficatului, care prelucreaza unele substante active din bere. O mica plimbare in aer liber de 10-15 minute este suficienta. 
Foarte important este insa ca dupa-amiaza sa nu dormi, ci sa te pastrezi psihic activa pentru a elimina riscul ca zaharurile si alcoolul din bere sa se transforme in grasimi. 

Seara trebuie sa mananci la 15-20 minute dupa apusul soarelui. Inainte de cina bea numai 50 ml bere de asemenea, mai dulceaga, de aceeasi marca cu berea de la pranz. 
La cina este recomandat sa mananci branzeturi uscate, slabe, nu foarte sarate si in niciun caz afumate. E obligatoriu sa consumi salate verzi, crude, preferabil acrite cu otet de mere. In timpul mesei bea de cate ori iti este sete bere mai amara, precum cea pe care o servesti dupa micul dejun. Berea nu trebuie sa fie foarte rece si bauta incet pentru a-i simti gustul. 
Dupa cina, mananca un mar acrisor de marime medie si bea apoi apa pe saturate. In timpul cinei nu trebuie sa consumi mai mult de 200 ml bere. La o ora dupa cina trebuie sa faci miscare in aer liber timp de 10-15 minute. Imediat dupa incheierea acestui scurt program de miscare bea 50-100 ml bere fara alcool, cat mai dulceaga.