-

15 moduri de a slăbi fără dietă

Cateva modificari simple ale stilului de viata te pot ajuta sa pierzi in greutate si sa-ti mentii silueta. Exista o multime de diete care te pot ajuta sa slabesti rapid, dar pentru a scapa permanent de kilogramele in plus, cel mai bine este sa faci cateva schimbari simple, fara sa tii un anumit regim de slabire. Incearca urmatoarele strategii usoare care ajuta la pierderea in greutate, fara a urma o dieta.

1) Cronometreaza mesele

Seteaza-ti un cronometru la 20 de minute si incearca sa iei masa in acest interval de timp. Obiceiul de a manca lent este in topul sfaturilor de slabit fara un plan de dieta complicat. Savureaza fiecare muscatura, mesele luate fara graba ofera o placere mare din portii mai mici si ofera satietate. In schimb, daca iei o masa pe fuga, stomacul nu are suficient timp sa transmita informatia catre creier si va declansa senzatia de foame.

 

2) Dormi mai mult

O ora in plus de somn in fiecare noapte te-ar putea ajuta sa slabesti aproape 6 kg intr-un an, potrivit unui cercetator de la Universitatea din Michigan. Scenariul cercetatorului arata ca, atunci cand somnul inlocuieste activitatile obsinuite (si luarea unei mese) se reduce aportul caloric cu 6%. Rezultatele variaza pentru fiecare persoana dar un regim de somn sanatos are si alte beneficii. Exista dovezi care atesta faptul ca mai putin de 7 ore de somn cresc pofta de mancare.

 

3) Mananca legume si fructe

Serveste trei legume alaturi de cina, in loc de una singura si astfel vei manca mai mult fara sa te ingrasi. O varietate mare de legume si fructe este o modalitate foarte buna de a pierde in greutate. Continutul ridicat de fibre si apa ofera satietate si mai putine calorii. Insa trebuie sa le gatesti fara grasime adaugata si sa le condimentezi cu suc de lamaie sau plante aromatice, in loc de sosuri si dressing-uri bogate in calorii.

 

4) Consuma multa supa

Adauga o supa in alimentatia ta. Te va ajuta sa consumi mai putine calorii. Supa este utila mai ales la inceputul unei mese, pentru ca scade pofta de mancare. Adauga legume proaspete sau congelate si nu exagera cu sarea. De asemenea, fereste-te de supele crema, care pot avea prea multe grasimi si calorii, in cazul in care vrei sa slabesti.

 

5) Opteaza pentru cerealele integrale

Cerealele integrale, cum ar fi orezul brun, orzul, ovazul, hrisca, precum si graul integral sunt parte din strategia pentru pierderea in greutate. Acestea ofera senzatia de satietate si pot imbunatati nivelul colesterolului. Poti gasi in magazine multe produse cu cereale integrale in compozitie, inclusiv paine neagra, patiserie si paste.

6) Pune la vedere hainele care nu-ti mai vin

O rochie, fusta sau o pereche de blugi care ti-au ramas mici pot deveni stimulente zilnice pentru a te determina sa slabesti. Alege hainele care nu-ti mai vin si pune-le intr-un loc vizibil, pentru ca te vor ambitiona sa incerci sa slabesti. Iti vei oferi, astfel, un scop si un motiv realizabil.

7) Renunta la sucuri

Inlocuieste sucul plin de zaharuri cu apa sau o bautura fara calorii si vei evita aproximativ 10 lingurite de zahar prezente in bauturile carbogazoase dulci. Adauga miere, lamaie, menta sau capsuni congelate in apa pentru a-i da aroma gustoasa.

Zaharul lichid din sucuri este foarte daunator sanatatii, cu atat mai mult cu cat vrei sa slabesti. Un studiu a comparat un aport de 450 de calorii pe zi a unor bomboane versus a unor sucuri. Cei care au consumat sucuri s-au ingrasat 2,5 kilograme in patru saptamani.

Citește continuarea pe CURADEMIERE.RO