-

Dieta care a făcut senzație în 2017 și care câștigă din ce în ce mai mulți adepți

Dieta pe care v-o propunem astăzi a făcut furori în acest an datorită multiplelor beneficii pe care le aduce. Pe lângă faptul că garantează pierderea în greutate, grație unui regim de viață sănătos, dieta Pioppi contribuie la reducerea riscului de a dezvolta diabet zaharat, cancer, demență și boli de inimă.


Creată de renumitul cardiolog Dr. Malhotra în colaborare cu rezidenții săi, dieta are la bază principiile și stilul de viață al localnicilor unui sat din sudul Italiei, care este recunoscut drept așezarea cu cei mai sănătoși și mai longevivi locuitori.

Pioppi este un mic sat de pescari din sudul Italiei și totodată casa spirituală a dietei mediteraneene, care îi ajută pe localnicii de aici să traiască cu 10 ani mai mult decât restul populației. Aceștia nu suferă de boli cronice și toți se bucură de un pahar de vin în fiecare dupa-amiază.

Dieta Pioppi este un plan de viaţă de 21 de zile care îţi va transforma corpul și starea de sănătate pentru totdeauna.

Una dintre cele mai bune părți ale acestui plan de 21 de zile este că nu trebuie să numărați caloriile, ba din contră: mănânci când ți-e foame până te saturi, cu condiția să nu ai gustări între mese.

Principiile fundamentale ale dietei Pioppi:

1. în primele două săptămâni trebuie să renunți la dulciuri, la pâine, paste și la orez
2. fără gustări, dar ai voie să mănânci până te simți sătul
3. include în rutina zilnică cel puțin două linguri de ulei de măsline și nuci
4. puteți mânca unt, brânză sau iaurt
5. mergeți pe jos timp de 30 de minute pe zi
6. petreceți cât mai mult timp afară, în natură, în compania prietenilor
7. încercați să dormiți cel puțin 7 ore pe noapte
8. încercați să reduceți stresul prin exerciții de respirație

Ce presupune acest plan de 21 de zile:

Mănâncă mai multe alimente ca acestea:legume, nuci, ulei de măsline. Sunt recomandate cinci-şapte porţii de legume şi fructe mai puţin dulci pe zi, două-patru linguri de ulei de măsline şi o mână de nuci în fiecare zi. Somon şi sardine - trei porţii pe săptămână, ouă - zece pe săptămână, lactate nedegresate, ulei de cocos şi ciocolată neagră (30 grame pe zi).

Post o dată pe săptămână

O dată pe săptămână, ţineţi post. Dieta recomandă să începeţi într-o seară, după cină, apoi a doua zi să săriţi peste micul dejun şi prânz, consumând doar lichide. În timpul postului negru, nivelul insulinei scade, iar energia înmagazinată este consumată.

Ce trebuie evitat:

- zahărul (nu sunt permise nici mierea, sipropurile sau sucurile de fructe)
- carbohidraţii rafinaţi, pe bază de făină
- paste, pâine, orez
- ulei de floarea soarelui
- carne procesată