-

Acest fruct al toamnei este un aliat în curele de slăbire. Dieta cu gutui

Fructele gălbui şi pufoase, roade ale toamnei târzii sunt un ajutor de nădejde atât în menţinerea unui sistem imunitar puternic, cât şi în procesul de eliminare a kilogramelor în exces.

Gutuile sunt o sursă excelentă de vitamina A, vitamina C, vitamina B3, acid folic, potasiu, fosfor, magneziu, fier şi calciu, iar 100 de grame de gutuie furnizează organismului aproximativ 15 grame de glucide, 12 grame de zaharuri, 2 grame de fibre dietetice, 0,10 grame grăsimi, 4 miligrame de sodiu şi 84 grame de apă.

În plus, acestea conţin numai 63 de calorii la 100 de grame, având în componenţă fibre care impiedică asimilarea grăsimilor şi conferă o senzaţie prelungită de saţietate.

Dieta cu gutui presupune consumul a 2-3 gutui în fiecare zi, iar mesele să fie repartizate astfel: trei mese principale și două gustări pe zi. Astfel, organismul tău nu se va confrunta cu senzația de foame și va avea resursele necesare pentru ca tu să îți duci la capăt toate activitățile de peste zi.

Pe parcursul dietei este foarte important să consumi cât mai multe fructe și legume, dar și carne slabă, ouă, lactate degresate sau cereale integrale. Mai exact, nu trebuie să renunți la mancarea preferată, cu condiția să consumi zilnic cel puțin 2-3 gutui. Poți alege să le consumi seara, la cină, dar și în timpul gustărilor.

Meniu pentru o zi de cură cu gutui:

Mic dejun

O banană, un măr și o jumătate de gutuie coapte sau proaspete și o cană cu ceai de mușețel sau sucul de la o gutuie

Prânz

Orez cu ciuperci, gutui fierte cu puțină miere

Cina

O felie de pâine integrală sau neagră cu gem sau dulceață de gutui și o cană cu ceai de mușețel

Pentru gustări: suc de pere, câteva felii de gutuie crudă, gutuie la cuptor sau compot.

Urmată cu stricteţe şi susţinută de efort fizic, dieta cu gutui te poate ajuta să scapi de 7-8 kilograme într-o lună.