-

Alimentele ajută la un somn sănătos. Află care sunt recomandările

Există aproximativ 90 de tulburări de somn distincte. Majoritatea sunt marcate de unul dintre aceste simptome: somnolență excesivă în timpul zilei, dificultăți la inițierea sau menținerea somnului și evenimente anormale care apar în timpul somnului.

Efectele cumulative pe termen lung ale tulburărilor de somn și tulburări de somn au fost asociate cu o gamă largă de consecințe nocive asupra sănătății.

Cu toții suntem conștienți de relația dintre somn și capacitatea noastră de a funcționa pe tot parcursul zilei.

La urma urmei, toată lumea a experimentat oboseala, starea de spirit proastă sau lipsa de concentrare, care de multe ori rezulta într-o noapte cu un somn agitat.

Ceea ce mulți oameni nu își dau seama este că lipsa somnului - mai ales în mod regulat - este asociată cu consecințe pe termen lung asupra sănătății, inclusiv afecțiuni medicale cronice cum ar fi diabetul zaharat, hipertensiunea arterială și boli de inimă și că aceste condiții pot duce la o speranță de viață redusă. (PM)

Oamenii de ştiinţă au indicat principalele produse care contribuie la un somn sănătos. Specialiştii recomandă produse cu un conţinut ridicat de magneziu şi de triptofan - file de curcan, banane, migdale, fulgi de ovăz.

Pentru un somn bun, nu sunt recomandate mâncărurile picante şi grase, nici cafeaua sau alcoolul, deoarece sunt excitante pentru sistemul nervos.

În locul acestora, experţii propun consumul de alimente bogate în proteine - lapte, carne, ouă şi peşte, precum şi legume. Acestea sunt, de asemenea, bogate în triptofan, care contribuie la producerea hormonului de somn, melatonina.

Sursa: rador.ro

Articole înrudite