-

Primavara din... farfurie. Dieta care te ajută să slăbeşti încet, sigur şi fără înfometare!

Dorinţa noastră de a afişa un corp cât mai aproapre de perfectţiune devine mai acută odată cu sosirea primăverii.

Zilele frumoase şi verdeţurile de sezon ne ajută în acest sens şi ne fac munca mai uşoară, îndemnându-ne la un stil de viaţă sănătos.

Dacă o vei urma cu stricteţe, această dietă te va ajuta să slăbeşti între 6-8 kg în decursul unei luni.

Regulile de bază sunt: evitarea alcoolului şi a băuturilor carbogazoase şi consumul a cel puţin 2 litri de apă pe zi. În plus, nu trebuie să mai mănânci nimic după ora 20.00.

Astfel, dieta de primăvară propune un meniu zilnic echilibrat, care te va menţine în formă fără să te înfometezi şi îţi va da un tonus de invidiat.

Meniul dietei de primăvară:

Mic dejun:

Un pahar cu lapte degresat;

Un ou fiert tare;

O felie de pâine integrală prăjită, "unsă" cu brânză slabă de vaci sau un bol de cereale integrale cu lapte degresat.

Gustare:

Un fruct (măr, portocală, kiwi, banană) sau o legumă (roşie, castravete, morcov), la alegere.

Prânzul:

O salată de legume (salată verde, spanac, ţelină, sfeclă, roşii, castraveţi, ceapă, verde, ridichii) cu piept de pui făcut pe grătar sau fiert; Un fruct la alegere (mai puţin banană, dacă ai mâncat-o la gustare) pentru a se evita scăderea glicemiei sau sote de legume gătite la cuptor sau la abur (mazăre, fasole păstai, morcovi, ţelină, broccoli, porumb, etc) preparate apoi sub formă de salată cu orez fiert. O poţi mânca cu o porţie mică de peşte slab, preparat la grătar sau la aburi.

Gustarea de după-amiază:

Un iaurt dietetic sau un ceai cu efect antiadipos.

Cina:

Un cartof (potrivit) copt la cuptor, alături de o salată de sezon (roşii, castraveţi, ridichii, ceapă verde) şi de brânză slabă de vaci (poţi amesteca cartoful cu brânza de vaci).