-

Țuica cu slănină și ceapă, întrec orice medicament!

Afirmația precum că slănina cauzează colesterol ridicat și duce în cele din urmă la condiții grave de sănătate nu este în întregime adevărată.

Slănina are o reputație proastă de multă vreme și mulți oameni se întreabă dacă este sănătoasă. Dar, are unele beneficii surprinzătoare pentru sănătate care fac din acesta un plus extraordinar pentru un plan de dietă atunci când este mâncată adecvat.

S-a dovedit că slănina întăreşte sistemul imunitar. Această calitate se datorează acidului arahidonic, care favorizează scăderea colesterolului, îmbunătăţeşte funcţiile de protecţie ale organismului.

De asemenea, este necesar pentru producerea compuşilor chimici responsabili pentru răspunsurile imune şi reacţiile inflamatorii.

Dacă la toate acestea adaugăm ceapă, care doar ea conţine 36 de componenţi din tabelul lui Mendeleev, plus tradiţionala ţuică sau pălinca plină de vitamine şi cu puţin alcool cu efect vasodilalator, obţinem un cocktail de minerale, vitamine, acizi, baze şi alcool care devin, împreună mai puternice decât orice medicament, bineinţeles, consumate cu ponderaţie.

Cantităţi mici de grăsime sunt de folos pentru inimă şi vasele de sânge, reglementează contracţiile musculare ale organelor interne, inclusiv ale muşchiului cardiac, şi sprijină tonusul vascular.

Fumătorii au, de asemenea, un beneficiu dacă mănâncă puţină slănină, datorită faptului ca ea conţine seleniu. Acest microelement întăreşte sistemul imunitar şi previne oxidarea în organism. Astfel, pagubele produse de ţigări se reduc parţial.

Slănina încetineşte şi întoxicarea alcoolică, prin acoperirea pereţilor stomacului cu grăsime şi crearea pansamentului gastric, care previne absorbtia rapidă de alcool din stomac. Alcoolul trece mai departe în intestin, unde, totuşi, va fi absorbit treptat.

Țuica sau pălinca făcută din prune au efect asupra digestiei și a metabolizării grăsimilor.Cercetătorii americani o enzimă în țuică care este responsabilă cu reducerea depunerilor de colesterol de pe vasele inimii. Dacă bei zilnic un păhărel de țuică de prună, vei ține la distanță bolile de inimă cauzate de arteroscleroză.

Așa că dacă ai toate aceste ingrediente naturale la dispoziție, nu ar fi rău deloc să te tratezi natural ținând departe bolile.
Sursa: calatorinromania.com

Articole înrudite

  • Planta care activează creierul şi calmează nervii

    Salata este una dintre cele mai sănătoase alimente pe această planetă. Conține multe beneficii pentru sănătate, cum ar fi combaterea inflamației.

  • Proprietățile unei plante MIRACULOASE folosite de DACI

    Este o plantă folosită ca remediu de sănătate încă din timpurile preistorice și se referă în mare măsură la medicina veche chineză, precum și la cultura aborigenă timpurie! Dar în societatea modernă este, de obicei, ignorată sau tratată ca orice altă verdeață invazivă în grădini și curți.

  • Remedii pe bază de TUIA care "spulberă” durerile de genunchi

    Durerile de genunchi ne afectează pe toţi, însă acestea sunt mai frecvente la femei, îndeosebi în cazul celor care au trecut de vârsta de 40 de ani.

  • Proprietăți incredibile de vindecare! Tratează hipertensiunea și inflamația

    Gheara de pisică este un medicament pe bază de plante folosit în practica tradițională pentru a trata hipertensiunea, precum și problemele de sănătate neurologică.

  • CLICKPENTRUFEMEI. Remedii cu sfeclă roșie

    Leguma este un binecunoscut aliment-medicament, având proprietatea de a crește cantitatea de hemoglobină din sânge și de a regenera celulele hepatice.

    Vitaminele A și C, complexul de vitamine B, potasiul, manganul, magneziul, fosforul, iodul, calciul, fierul și antioxidanții sunt o parte din substanțele nutritive care se află în compoziția sfeclei roșii. În stare crudă, doza zilnică recomandată de sfeclă roșie este de 100-150 de grame, în combinație cu alte rădăcinoase, cum ar fi morcovul, țelina sau varza roșie. Este bine să mănânci sfecla roșie crudă sau coaptă doar până când furculița intră cu ușurință în ea. Dacă e gătită mai mult, își pierde substanțele nutritive.