-

Consumul de nuci ar putea reduce riscul decesului provocat de diabet sau infarct

Nucul este plin cu acizi grași esențiali. Beneficiile de sănătate includ o reducere a colesterolului rău în organism, o îmbunătățire a metabolismului și controlul diabetului.

Alte beneficii importante pentru sănătate ale nucilor provin din faptul că aceste fructe cu coajă lemnoasă au proprietăți antiinflamatoare, ajută la gestionarea greutății și ajută la stimularea stării de spirit.

Se crede, de asemenea, că acestea încetinesc răspândirea cancerului.

Consumul de nuci are un rol deosebit de important pentru menținerea sănătății, dar și pentru a trata sau ameliora o serie de boli.

O hrană nutritivă, care menține sistemul circulator sănătos și oferă vitamine și minerale importante în dietă. (PM)

Consumul a câtorva nuci în fiecare zi ar putea reduce riscul decesului provocat de diabet, cancer sau infarct.

Cercetătorii olandezi au subliniat beneficiile pentru sănătate la persoanele care mănâncă aproximativ 10 grame de nuci sau alune zilnic.

Profesorul Piet van den Brandt, care a condus studiul la Universitatea Maastricht, a declarat că rezultatele obţinute sunt „remarcabile”.

„Un consum mai mare nu a fost însă asociat cu o reducere sporită a riscului mortalităţii”, a adăugat el.

Sursa: rador.ro

Foto: pixabay.com

Articole înrudite