-

Săptămâna Modei de la Paris: eleganţa sobră

Stilul colecţiei este unul longilin, culorile sunt sobre: bej, negru, ciocolatiu, verde-oliv şi caramel, cu câteva tuşe de portocaliu şi zmeuriu.

Casa de modă Hermes, specializată în produse vestimentare de lux, a prezentat sâmbătă, la sediul Gărzii Naţionale din Paris, o colecţie marcată de o eleganţă sobră.

Aceasta este inspirată din echipamentele şi ţinutele de călărie şi în care abundă siluetele longiline şi articolele din piele.

Cocardele şi cataramele au marcat noua colecţie ultra-chic propusă de casa Hermes, alcătuită din rochii-furou, fuste-creion, pantaloni scurţi şi pantaloni lungi, mănuşi din piele.

Fustele ajung până sub genunchi şi sunt purtate cu cizme, iar pantalonii scurţi cu pantofi cu tocuri pătrate.

Casa Hermes a creat şi bluze cu guler rulat, dar şi articole inspirate din stilul salopetelor bufante, body-urilor de dresaj şi bluzelor şi jachetelor jocheilor, cu decoraţiuni plisate.

Stilul colecţiei este unul longilin, culorile sunt sobre: bej, negru, ciocolatiu, verde-oliv şi caramel, cu câteva tuşe de portocaliu şi zmeuriu.

Paleta coloristică a fost mult mai austeră în comparaţie cu aceea a colecţiei masculine Hermes, prezentată la Săptămâna Modei pret-a-porter de la Paris, luna trecută.

Noile genţi Hermes nu se mai poartă pe diagonala umăr-şold opus, ci sub braţ.

Casa Hermes a înregistrat vânzări record în 2018, datorită succesului deosebit al diviziei sale de marochinărie şi unei creşteri consistente în China.

Anul trecut, Hermes a avut o cifră de afaceri de 5,96 miliarde de euro.

Sursa : AGERPRES

Foto: Pixabay

Articole înrudite