(VIDEO) Terra împărțită în două de un zid imens – descoperire uluitoare făcută cu ajutorul Google Earth

Încă nedescoperită în înregime, lumea subacvatică ascunde orașe pierdute, piramide misterioase, civilizatii apuse și, mai nou, un zid megalitic care împarte planeta în două.

Un videoclip care arată cu ajutorul Google Earth cum un zid supermasiv situat pe fundul oceanelor Pământului ar împărți planeta în două a stârnit discuții aprinse și controverse în înteaga lume.
Până și pasionații de paranormal au rămas șocați de imaginile din acest clip video, care întrec orice imaginație și dau naștere unei avalanșe de întrebări fără răspuns: să fie oare posibil așa ceva? cine ar fi putut construi un asemenea zid ? care a fost scopul pentru care a fost construit?

Zidul misterios descoperit cu ajutorul programului Google Earth, despre care se spune ca ar avea mii de kilometri situați sub ocean, traversează întreg Oceanul Atlantic, de la Polul Nord la Polul Sud, Această descoperire fascinantă ridică numeroase întrebări cu privire la istoria îndepărtată a planetei noastre și cu privire la cei care au locuit-o în vremuri demult apuse.

Deși pare halucinant, din ce în ce mulți oameni de știință sunt convinși că, datorită numeroaselor descoperiri făcute în întreaga lume, care contrazic complet istoria așa cum am fost învățați la școală, lucruri de genul acesta ar fi posibile.

Chiar dacă cărțile de istorie cuprind doar o mică parte a istoriei planetei, odată ce asemenea descoperiri fabuloase se realizează, putem să ne dăm seama că planeta noastră a avut viață inteligentă încă de la începuturi.
Acest zid subacvatic generează două teorii. Fie a fost ridicat pentru a împărți Terra în două, sau pentru a marca o graniță extrem de fină, care putea fi văzută din spațiu.

Imaginile surprinse cu ajutorul Google Earth sunt grăitoare. Zidul subacvatic este de dimensiuni extrem de mari, dacă el se observă atât de bine din satelit. Întrebarea este de ce nu a fost văzut până acum? Este posibil ca agențiile specializate să cunoască acest aspect, dar nu l-au făcut public niciodată până acum pentru a nu crea întrebări inutile în rândul oamenilor. Dacă veţi introduce coordonatele indicate în video şi veţi mări imaginea, veţi vedea foarte clar o structură masivă.

">{/youtube}

• Pământul s-ar putea transforma într-un veritabil "cuptor"

Planeta s-ar putea transforma într-un veritabil „cuptor”, care ar mai putea adăposti doar un miliard de oameni în viitorul apropiat.

• UIMITOR! Cum va arăta Pământul peste 500 de ani?

Dacă am călători cinci secole înapoi în timp, am găsi un imperiu aztec înfloritor în Mexic şi temperaturi ceva mai scăzute în emisfera nordică.

• Radiaţii emise de un sistem stelar gigantic se îndreaptă spre Pământ

Un sistem stelar ce conţine doi sori gigantici trimite în spaţiu radiaţii cosmice, au informat cercetătorii de la NASA care au mai precizat că aceste radiaţii se îndreaptă spre Pământ, propulsate de vânturile intergalatice.

Telescopul orbital al NASA a reuşit să identifice surse de energie ale unui sistem cu două stele aflat la 7.500 de ani -lumină de Pământ.

Este deja cunoscut faptul că razele cu energii mai mari de 1 miliard de electroni-volți sunt pulverizate în sistemul nostru solar.

Cu toate acestea, mișcarea neregulată a energiei și dimensiunile mari ale întinderii acesteia au făcut deja dificilă localizarea unor surse. Coliziunea vânturilor stelare în interiorul Eta Carinae, care este înconjurată de o nebuloasă de praf a fost confirmată acum ca fiind exemplu pentru modelele energetice din regiune.

Citeste mai mult pe RTV.NET

• Ce se va întâmpla cu rezervele de apă ale Terrei până în 2050

Resursele de apă și riscurile climatice se concentrează asupra mișcării, disponibilității și calității apei pe întreg teritoriul Pământului, pe scale care variază de la râuri individuale și de la hidrograme la întregul glob.

• INCOMEMAGAZINE.RO Pământul, amenințat de o GAURĂ NEAGRĂ?

Undeva la marginea Sistemului solar există o gaură neagră. În orice caz, așa afirmă oamenii de știință care studieaza anomaliile gravitaționale, care se manifestă sub formă de orbite stranii ale unor corpuri cerești de mici dimensiuni, care se rotesc în jurul Soarelui dincolo de orbita planetei Neptun.