-

Salariaţii români s-au concentrat cel mai mult pe creşterea veniturilor pentru a face faţă scumpirilor

Angajaţii români s-au concentrat cel mai mult în acest an pe creşterea veniturilor pentru a face faţă scumpirilor (25%), pe găsirea unui nou job (20%) şi pe dezvoltarea profesională în cadrul poziţiei actuale (13%), potrivit unui sondaj realizat de o platformă de recrutare online.

Totodată, 34% dintre angajaţii care au răspuns la sondaj declară că au reuşit în acest an să restabilească echilibrul dintre viaţa profesională şi cea personală, în timp ce 28% şi-au crescut veniturile.

Pentru alţii, important a fost să obţină o promovare (14%) sau să ducă la bun sfârşit un proiect dificil (10%).

65% dintre respondenţii la sondaj sunt de părere că un angajat ar trebui să îşi caute un job care să îi aducă satisfacţie astfel încât să îşi dorească să evolueze, în timp ce 25% consideră că trebuie să fie tot timpul proactiv şi să încerce să îşi depăşească atribuţiile şi numai 7% au spus că trebuie îndeplinite doar sarcinile din fişa postului şi nimic în plus.

În perspectivă, o treime dintre angajaţi spun că şi-ar pierde motivaţia dacă angajatorul nu le-ar mări salariul astfel încât să compenseze scumpirile.

Ceilalţi au menţionat lipsa aprecierilor (17%), stresul (16%), lipsa de împlinire la job (11%) şi volumul prea mare de muncă (7%) printre cauzele demotivării.

Sondajul a fost realizat de BestJobs, în luna octombrie, pe un eşantion de 1.325 de utilizatori de internet.

Foto: pixabay

Articole înrudite

Save
Cookies - preferințele utilizatorului
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura că veți obține cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă refuzați utilizarea cookie-urilor, este posibil ca acest site să nu funcționeze conform așteptărilor.
Accept
Nu accept
Află mai multe
Functional
Instrumente utilizate pentru a vă oferi mai multe funcții atunci când navigați pe site, acestea pot include partajarea socială.
PHP.net
Accept
Nu accept
Marketing
Set de tehnici care au ca obiect strategia comercială și în special studiul pieței.
Facebook
Accept
Nu accept
Vot
Vot
Accept
Nu accept