-

Dezbatere: Elevul fără internet a pierdut peste 300 de ore de școală; educația remedială este soluția

După o perioadă extrem de dificilă, în care un elev fără internet din România a pierdut aproximativ o treime dintre orele din anul şcolar, educaţia remedială trebuie să fie o prioritate pentru toţi cei implicaţi în sistemul de învăţământ, aceasta este una dintre principalele concluzii ale dezbaterii “Ziua Educaţiei: Lecţiile pandemiei”, organizată de World Vision România.

Fundația atrage atenția asupra faptului că elevii din diverse cicluri au pierdut în anul școlar 2019-2020, din cauza pandemiei de COVID-19, între 209 și 374 de ore de școală, dacă au avut acces zero la școala online.

Acest lucru înseamnă aproape o treime din cele 35 de săptămâni de școală.

În acest moment, una dintre soluţiile la această problemă este educaţia remedială, care a devenit principala preocupare a unor societăți cu sisteme de educație dezvoltate, unde redeschiderea școlilor a adus în prim-plan golurile pe care absența școlii și a cursurilor online le-a lăsat în educația elevilor, potrivit World Vision România.

Pentru a asigura un sprijin profesorilor care fac educație remedială la clasă, în aceste prime săptămâni din noul an școlar, o opțiune viabilă ar fi un sistem de after-school susținut de stat.

Sursa: World Vision România

Foto: pixabay

Articole înrudite