Suma pe care o deţineţi în cont trebuie să acopere preţul închirierii şi eventualele garanţii.
Înainte de efectuarea plăţii, trebuie să verificaţi dacă datele introduse în sistemul de rezervări sunt corecte.
Verificaţi dacă voucher-ul emis conţine aceleaşi date cu cele transmise de dumneavoastră, pentru a nu fi nevoit să suportaţi costuri suplimentare pentru modificarea acestora.
Contactaţi compania dacă nu aţi primit voucher-ul de închiriere, pentru a nu risca repetarea procedeului de rezervare şi inclusiv plata rezervării de două ori.
Cereţi informaţii despre preţul serviciilor suplimentare (scaun copil, GPS, asigurare suplimentară sau şofer suplimentar, predarea maşinii în afara orelor de program, predarea maşinii în alt loc decît cel convenit, etc.);
Verificaţi tipul de asigurare pentru autoturismul închiriat.
Solicitaţi informaţii despre tipurile de asigurări incluse în preţ şi despre riscurile acoperite de acestea; în cele mai multe cazuri, parbrizele, anvelopele, yalele, oglinzile şi cheile autoturismului nu sunt acoperite de asigurare.
Printaţi şi păstraţi email-ul de confirmare şi voucher-ul pentru a le prezenta companiei de închirieri la preluarea autoturismului.
Dacă aveţi probleme consultaţi un avocat sau apelaţi la ECC România , Centrul European al Consumatorilor.