-

Autorităţile române nu au găsit încă soluţii pentru navele care aşteaptă în Marea Neagră chiar şi două săptămâni să intre pe canalul Sulina şi să ajungă astfel în porturile dunărene pentru a încărca sau descărca produse.

De la începutul lunii, zeci de nave au aşteptat zile în şir pentru a intra pe canalul Sulina, timp în care echipajele unora dintre ele au rămas fără provizii. Este şi cazul navei Barlas, ajunsă, de câteva zile, în Portul Sulina. Ali Tamna este unul dintre ofiţerii de pe această navă.
Ali Tamna: „A fost foarte dificil să stăm cu nava ancorată. Proviziile de apă şi alimente s-au terminat şi a fost foarte greu pentru noi, echipajul, în cele 13 zile. Sunt de 35 de ani pe mare şi s-a mai întâmplat asta, dar pe Sulina este pentru prima dată.”
Administraţia Fluvială a Dunării de Jos din Galaţi, instituţie care asigură navigabilitatea pe canalul Sulina, susţine că situaţia este cauzată de incapacitatea porturilor dunărene, în special a celor ucrainene, de a opera rapid navele maritime care acostează. În acest context, este îngreunată navigaţia vaselor care au alte destinaţii decât porturile ucrainene, care sunt neoperaţionale din cauza războiului.

RADOR
Foto: Pixabay

Save
Cookies - preferințele utilizatorului
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura că veți obține cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă refuzați utilizarea cookie-urilor, este posibil ca acest site să nu funcționeze conform așteptărilor.
Accept
Nu accept
Află mai multe
Functional
Instrumente utilizate pentru a vă oferi mai multe funcții atunci când navigați pe site, acestea pot include partajarea socială.
PHP.net
Accept
Nu accept
Marketing
Set de tehnici care au ca obiect strategia comercială și în special studiul pieței.
Facebook
Accept
Nu accept
Vot
Vot
Accept
Nu accept