-

Pandemia a schimbat preferințele de consum ale românilor

Pandemia de coronavirus a schimbat preferințele consumatorilor români. Aceștia au devenit mai atenți la calitate și prețuri, s-au îndreptat spre cumpărăturile online și spre produsele autohtone, arată studiul EY România "Comportamentul consumatorului român în contextul COVID-19".

Sănătatea și efectele pandemiei asupra situației financiare îngrijorează 64% dintre români, 24% dintre aceștia sunt preocupați de accesul la nevoile de bază, 30% de relațiile personale, 32% de restricționarea libertăților și 36% de abilitatea de a-și atinge potențialul profesional.

Au apărut patru noi tipuri de comportament în rândul consumatorilor: "economiseşte şi fă stocuri", "redu drastic cheltuielile", "păstrează-ţi calmul şi cheltuie" şi "hibernează şi cheltuie" .

Cinci scenarii de comportament

Revenirea la normal, astlfe încât cheltuielile au rămas în mare parte neschimbate pe acest segment format din consumatorii cel mai puţin preocupaţi de pandemie.

Citeste continuarea AICI

Foto: pixabay

Articole înrudite

Save
Cookies - preferințele utilizatorului
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura că veți obține cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă refuzați utilizarea cookie-urilor, este posibil ca acest site să nu funcționeze conform așteptărilor.
Accept
Nu accept
Află mai multe
Functional
Instrumente utilizate pentru a vă oferi mai multe funcții atunci când navigați pe site, acestea pot include partajarea socială.
PHP.net
Accept
Nu accept
Marketing
Set de tehnici care au ca obiect strategia comercială și în special studiul pieței.
Facebook
Accept
Nu accept
Vot
Vot
Accept
Nu accept