-

Cum să combați insomnia. Cele mai utile remedii

Medicii psihiatri atrag atenţia că toate bolile psihice sunt însoţite de tulburări ale somnului. În aceste necazuri din perimetrul somnului trebuie consultat un psihiatru, iar el va stabili strategia de neutralizare a acestei suferinţe.

Tulburările de somn sunt cunoscute în popor ca insomnii. Insomnie înseamnă şi a nu adormi decât cu dificultate, dar insomnie este catalogată şi trezirea după două ore de somn şi apoi greutatea de a readormi.

Un somn este reconfortant, recuperator după eforturile fizice şi intelectuale, dacă somnul este de calitate, suficient cantitativ, dar şi dacă este respectată arhitectura somnului.

Medicii trag un semnal de alarmă că e obligatoriu să te încadrezi în orele de somn care au intrat în reflexul organismului de multe mii de ani. Adevăratul somn sănătos trebuie să se desfăşoare între ora 23 şi ivirea zorilor.

În acele ore se desfăşoară firesc şi perioadele din noapte în care organele lucrează la turaţie maximă, pe rând. Somnul se simte bine, iar adormirea este uşoară când s-a înstăpânit întunericul.

Cei care, din pricina muncii în tura de noapte, cred că vor compensa prin somn în cursul zilei, nu pot atinge parametrii favorabili ai somnului de noapte. Iar cei care se distrează în cluburi până în zori sau învaţă cu hei-rup-ul noaptea nu recuperează odihna adevărată din somnul normal.

Citeste continuarea AICI

Foto: pixabay

Articole înrudite

Save
Cookies - preferințele utilizatorului
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura că veți obține cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă refuzați utilizarea cookie-urilor, este posibil ca acest site să nu funcționeze conform așteptărilor.
Accept
Nu accept
Află mai multe
Functional
Instrumente utilizate pentru a vă oferi mai multe funcții atunci când navigați pe site, acestea pot include partajarea socială.
PHP.net
Accept
Nu accept
Marketing
Set de tehnici care au ca obiect strategia comercială și în special studiul pieței.
Facebook
Accept
Nu accept
Vot
Vot
Accept
Nu accept