Sfaturi pentru susținerea interviului
Este foarte important ca în momentul în care te prezinți la un interviu să ai cât mai multe informații despre compania/firma la care îți dorești să lucrezi.
25 Martie 2018, 12:20
Trebuie să arăți o întelegere cât mai amplă a problemelor legate de companie, să știi cum funcționează, care sunt planurile de viitor și partenerii.
Dacă ai fost contactat telefonic de către companie înseamnă că primul pas a fost făcut, scrisoarea ta de intenție și CV-ul tău au fost apreciate și au stârnit interesul angajatorului. Este important de reținut referitor la convorbirea telefonică, urmatorele sfaturi:
• siguranța de sine în timpul convorbirii;
• exprimarea clară și vocea pe un ton prtrivit;
• prezentarea cât mai convingătoare.
La un interviu, contează prezentarea personală: înfățișarea (un aspect îngrijit), ținuta, abilitatea de comunicare, punctualitatea, contactul vizual. Majoritatea celor care realizează interviuri vor trage concluzii despre tine în primele minute ale întâlnirii.
De asemenea, contează entuziasmul pentru slujba respectivă, dorința de interacțiune cu colectivul firmei și nu în ultimul rând disponibilitatea pentru munca respectivă.
Alte sfaturi utile:
• Punctualitatea este esențiala și foarte apreciată;
• Calmitatea, hotărârea și respectul;
• Inițiativa în conversație las-o celui ce realizează interviul;
• Exprimarea clară - Este important să demonstrezi că știi răspunsul la întrebare și că ești sigur pe tine;
• Nu contrazice intervievatorul;
• Scoate-ți în evidență calitățile, dar nu prin minciună.