-

vss1

Informatiile despre o alimentatie si un stil de viata sanatos sunt adesea contradictorii, in functie de sursa, ceea ce poate deveni frustrant.

Un studiu atesta faptul ca un aport ridicat de grasimi creste riscul dezvoltarii unor boli de inima, in timp ce alti cercetatori sugereaza faptul ca alimentele grase previn anumite afectiuni.

Calciul este esential pentru organism, sprijina intarirea sistemului osos si poate chiar sa ajute in cura de slabire.

Aportul de calciu poate fi estimat, iar nivelul poate fi crescut prin consumul de alimente bogate in acest mineral esential. Surse includ: produse lactate cu continut redus de grasime, legume cu frunze verzi (kale, varza si broccoli), bauturi (lapte de soia sau sucuri din fructe proaspete), precum si diverse alimente si mancaruri (supe, tocanite sau deserturi) bogate in calciu.

Felul în care ne simţim în fiecare zi depinde în cea mai mare măsură de ceea ce mâncăm. O digestie uşoară nu înseamnă numai un proces fiziologic, ci este importantă pentru absorbţia nutriţională, sistemul imunitar şi hormonal. De aceea, dacă avem grijă de digestie, avem grijă şi de starea generală de sănătate. Astfel, alimentele care au un conţinut bogat de magneziu şi potasiu îmbunătăţesc foarte mult digestia. Iată ce alimente ar trebui să consumi pentru a-ţi îmbunătăţi digestia:

Save
Cookies - preferințele utilizatorului
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura că veți obține cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă refuzați utilizarea cookie-urilor, este posibil ca acest site să nu funcționeze conform așteptărilor.
Accept
Nu accept
Află mai multe
Functional
Instrumente utilizate pentru a vă oferi mai multe funcții atunci când navigați pe site, acestea pot include partajarea socială.
PHP.net
Accept
Nu accept
Marketing
Set de tehnici care au ca obiect strategia comercială și în special studiul pieței.
Facebook
Accept
Nu accept
Vot
Vot
Accept
Nu accept