-

Diete sănătoase. Obține silueta la care ai visat! Iată soluția - dieta disociată de 90 de zile

Ați aflat poate despre multe diete sanatoase (sau despre care se spune că se încadrează în categoria dietelor sanatoase), dar cu sguranță aceasta este cea mai eficientă dintre ele.

Această dietă, concepută de un medic sportiv te ajută să pierzi 15-20 kilograme pe parcursul a 90 de zile. Avantajul major al acestui regim constă în faptul că vei slăbi fără să îți pui sănătatea în pericol. Mai mult decât atât, la finalul acestei perioade metabolismul și presiunea arterială vor fi reglate, ceea ce face ca acestă dietă să fie susținută de medicii cardiologi și de nutriționiști, care o recomadă și atleților și sportivilor de performanță. Dacă vrei să slăbesti mai puțin, poți să o întrerupi mai devreme, dar schimbarea metabolismului nu va mai avea loc. Această "schimbare a metabolismului" presupune că după ce ai treminat dieta nu te vei îngrășa la loc.


Regimul disociat este cheia succesului în această dietă, însă disocierea nu presupune consumul unui singur produs pe parcursul unei zile. Din contră, poţi mânca mai multe tipuri de alimente, însă fără să combini proteinele, fibrele şi carbohidraţii între ele.
Alimentația este echilibrată din punct de vedere nutrițional, ne-excluzând nicio grupă majoră de alimente.
Dieta are patru zile distincte: prima de proteine, a doua de legume, a treia de carbohidrați și a patra de fructe. Ordinea zilelor trebuie păstrată și repetată pe parcursul a 90 de zile.Odată pe lună este recomandabil să ții o zi numai cu apă (în care poți să bei cât ceai și cafea dorești, însă fără zahar), care să urmeze după ziua de fructe și să se continue cu ziua de proteine.

Una din regulile principale este să nu sari niciodată peste prima masa a zilei. Micul dejun este nelipsit în această dietă și se bazează exclusiv pe fructe, care sunt extrem de recomandate atât de-a lungul celor 90 de zile, cât și după încheierea lor.

Ziua unu de proteine

Prânz: carne fiartă sau friptă, pește, ouă, brânză, iaurt sau brânză cottage (maxim 200 de grame) cu orice cantitate de salată proaspătă. Ai voie să mănânci și o felie de pâine și o supă fără tăiței (200 ml) după masă. Laptele și brânza se pot consuma numai în această zi.
Cina: La fel ca prânzul, dar fără supă și în cantitate mai mică. Ai grijă să mănânci ce ai mâncat și la prânz (de exemplu dacă ai ales la prânz dintre proteine brânză, vei mânca tot brânză și la cină).

Ziua a doua de legume

Prânz: Orice fel de legume, verdețuri, fierte sau pe grătar (fasole, mazăre, linte, morcovi, cartofi, chiar și orez). Se pot folosi condimente, sare, ketchup, bulion. Poți mânca o felie pâine și salată proaspătă în cantități nelimitate.
Cina: la fel ca la prânz, dar în cantități mai mici.

Ziua a treia de carbohidrați

Prânz: Paste fierte cu condimente sau sosuri, sau aluat de pizza cu ketchup, bulion sau roșii (Margherita) sau orice fel de produse de patiserie, de cantiatea unei pizze.
Cina: Două felii mici de tort sau prăjitură sau 2-3 cozonaci mici, sau 3 cupe de înghețată și o felie de ciocolată de menaj. Dacă nu ești un fan al dulciurilor poți să mănânci tot produse de patiserie.

Ziua a patra de fructe

Prânz: Orice fel de fructe în cantitate nelimitată.
Cina: La fel ca la prânz.
În timpul curei, cafeaua şi ceaiul fără zahăr sunt permise în cantităţi nelimitate. La sfârşitul celor 90 de zile se poate mânca normal, cu menţiunea ca micul dejun să fie compus în continuare din fructe, încă 90 de zile.