-

Vrei să slăbești sănătos? Cinci superalimente care ajută la arderea grăsimilor

Să slăbești nu este ușor. Există însă anumite superalimente care ajută la pierderea în greutate! Acestea acționează prin stimularea metabolismului organismului și totodată oferă o senzație de sațietate pentru mai mult timp.

Rezultatul? Pierderea în greutate prin evitarea supraalimentării! De asemenea puteți să ardeți mai multe grăsimi decât în mod normal.

Data viitoare când veți dori să vă aprovizionați cu alimente care ard grăsimile, nu uitați să le adăugați și pe următoarele pe lista dumneavoastră de cumpărături:

Ciocolată neagră

Într-adevăr, dulcele dumneavoastră preferat ar putea facilita arderea grăsimilor. Ciocolata neagră cu un conținut de cel puțin 70% cacao scade cortizolul, hormonul stresului din organism.

Stresul a fost asociat cu un metabolism lent. Prin minimizarea hormonilor de stres în organism, rata metabolică este accelerată. Un studiu arată, de asemenea, că ciocolata neagră conține cafeină și teobromină.

Acești compuși cresc metabolismul și contribuie la arderea grăsimilor. Într-un studiu separat, adultii care au mâncat ciocolată neagră în mod regulat erau mai supli decât cei care s-au abținut de la ciocolată. Acest lucru, în condițiile unui consum similar de energie și calorii pe parcursul studiului.

Ouă

Ouăle reprezintă o masă completă într-un pachet mic. Acestea conțin proteine ​​de înaltă calitate. Ele conțin toți cei nouă aminoacizi esențiali necesari refacerii și creșterii masei musculare. De asemenea, ajută mult la arderea grăsimilor.

Semințe de susan

Semințele de susan conțin nutrienți numiți lignani. Acești compuși stimulează arderea grăsimilor prin creșterea enzimelor hepatice. Aceste enzime descompun grasimile și reduc nivelul colesterolului în organism.

Semințele de susan contin, de asemenea, un nivel echilibrat de acizi grași esențiali și proteine. Numeroase studii arată că acești compuși ajuta la îmbunătățirea metabolismului.

Semințele de susan sunt pline de fibre care imbunătățesc tranzitul intestinal. De asemenea, acestea vă oferă sațietate și inhibă absorbția totală a grăsimilor în sânge.

Ardei gras

Știați că ardeiul gras este bogat în vitamina C? Vitamina C acționează ca un antioxidant. Acesta protejează celulele de efectul nociv al radicalilor liberi. De asemenea, păstrează pielea curată și oasele sănătoase.

Un studiu a constatat că persoanele cu un nivel ridicat de vitamina C în sânge au mai puțină grăsime corporală.

Ardeiul gras este, de asemenea, o sursă bogată de carnitină. Aceasta este o moleculă care ajută mușchii să ardă grăsimea ca să obțină energie, accelerând metabolismul.

Fulgi de ovăz

Niciodată nu vă veți mai uita la fel la fulgii de ovăz de dimineață! Fulgii de ovăz au un conținut mare de fibre. Fibrele încetinesc digestia amidonului în intestin. Amidonul crește nivelul de glucoză, ceea ce duce la poftele alimentare intense.

Când nu veți mai simți dorința puternică de alimente dulci sau sărate, veți pierde mai mult în greutate și veți face alegeri alimentare mai bune.

Fulgii de ovăz scad, de asemenea, colesterolul rău și protejează împotriva cancerului. Ovăzul este, de asemenea, bogat în vitamina E, proteine și minerale benefice. Toate aceste substanțe mențin organismul sănătos în timpul eliminării toxinelor din colon și intestin.

Sursa: rador

Foto: pixabay

Articole înrudite