-

Lucruri mai puţin cunoscute despre nuci

Cele mai simple alimente sunt cele mai bune pentru sănătate, și acestă regulă se poate aplica în cazul nucilor, consumate de obicei ca o gustare. Mai mult:

In nuci, Mama Natura a introdus un pachet aproape perfect de proteine, grăsimi sănătoase, fibre, antioxidanți și multe vitamine și minerale.

Nucile provin din regiunea mediteraneană și din Asia Centrală și au făcut parte din dieta oamenilor de mii de ani.

Aceste fructe cu coajă lemnoasă sunt bogate în grăsimi omega-3 și conțin cantități mai mari de antioxidanți decât cele mai multe alimente.

Consumul de nuci poate îmbunătăți sănătatea creierului ajutând în același timp la prevenirea bolilor de inimă și a cancerului.

Nucile sunt consumate de obicei ca o gustare.

Cu toate acestea, ele pot fi adăugate și la salate, paste, cereale pentru micul dejun, supe și produse de panificație. (PM)

Nucile sunt unele dintre cele mai sănătoase fructe oleaginoase din lume.

Au în compoziţie o pleiadă întreagă de vitamine, minerale şi grăsimi sănătoase, de pe urma cărora se pot obţine o mulţime de beneficii.

Nutriţioniştii şi medicii recomandă cu încredere consumul de nuci, fie ca gustare între mesele principale, fie ca ingredient în diferite preparate culinare.

Majoritatea oamenilor cunosc acum beneficiile nucilor pentru sănătate.

Există, totuşi, câteva lucruri mai puţin cunoscute despre nuci:

1. Nucile sunt bune în prevenirea aterosclerozei.

Atunci când boala s-a instalat, nucile trebuie consumate cu moderaţie: între cinci şi şase nuci pe zi.

2. Un consum moderat de nuci duce la scăderea în greutate, datorită acizilor graşi esenţiali omega 3 care acţionează asupra metabolismului grăsimilor şi care reduc nivelul colesterolului în sânge.

3. Nucile amestecate cu miere sunt un bun adjuvant în perioadele de convalescenţă, în cazurile de anemie, în osteoporoză, în sterilitatea masculină.

De asemenea, sunt un produs necesar femeilor care alăptează, pentru stimularea secreţiei lactice.

4. Nutriţioniştii ne recomandă să mâncăm nucile crude, în niciun caz prăjite. Prin prăjire sunt distruse unele dintre vitamine, minerale şi sunt eliberate substanţe toxice.

5. În Orient, se spune că un consum de două sau trei nuci o dată este suficient, iar în meniurile tradiţionale ele sunt folosite frecvent, dar în cantitate mică.

Înainte de a iniția orice fel de terapie, consultă medicul.

Sursa: rador.ro

Sursa foto: pixabay.com