-

Fructele care vă ajută să gestionați mai bine diabetul. Tot ce trebuie să știți

Diabetul zaharat (DM), denumit în mod obișnuit diabet, este o tulburare cronică. Apare atunci când pancreasul nu secretă suficientă insulină sau atunci când celulele corpului devin rezistente la insulină.

În ambele cazuri, zahărul din sânge nu poate intra în celule pentru depozitare, ceea ce duce apoi la complicații grave.

Vremea caldă înseamnă apariția pe piață a o mulțime de fructe. Dar dacă aveți diabet, vă puteți întreba cum pot fi incluse aceste fructe sezoniere în planul dvs. de dietă. Fructele sunt încărcate cu vitamine, minerale și fibre și ar trebui să facă parte dintr-o dietă a bolnavului de diabet.

Cheia este să țineți cont de dimensiunile porțiilor și să stați departe de fructele conservate în siropuri sau cele cu conținut de zahăr adăugat.

Consumul de fructe este o modalitate de a satisface nevoile nutriționale zilnice. Cu toate acestea, majoritatea fructelor conțin zahăr, ceea ce ridică întrebări dacă acestea sunt sănătoase pentru persoanele care suferă de diabet.

Acest articol va arăta ceea ce trebuie să știți despre fructe și diabet. (PM)

Fructele care vă ajută să gestionați mai bine diabetul. Tot ce trebuie să știți

E sezonul fructelor și de pe tarabele din piețe ne îmbie cireșe, caise sau piersici. Dar pentru persoanele care suferă de diabet, fructele nu sunt întotdeauna o idee bună, pentru că pe lângă vitaminele, mineralele și fibrele pe care le conțin, vin și cu o doză mare de carbohidrați.

Iată care sunt cele mai bune fructe pentru diabetici:

Fructele de pădure

Afine, căpșune, zmeură sau mure, oricare dintre ele îți plac, le poți consuma fără grijă. Fructele de pădure sunt pline de antioxidanți, vitamine și fibre și au un indice glicemic scăzut. Trei sferturi de cană de afine de exemplu au numai 62 de calorii și 16 grame de carbohidrați.

Le poți mânca alături de un iaurt, la micul dejun sau ca desert, la cină.

Cireșele au de asemenea un indice glicemic scăzut și asta le face potrivite pentru diabetici

O cană de cireșe are 78 de calorii și 19 grame de carbohidrați. Sunt plinede antioxidanți astfel că ajută în lupta cu inflamația, cu bolile de inimă și cancerul.

Piersicile zemoase nu sunt doar un excelent remediu împotriva deshidratării. Pentru că sunt pline de vitaminele A, C, potasiu și fibre sunt bune pentru diabetici. Le poți consuma sub formă de piure, cu lapte degresat, gheață și niște scorțișoară sau ghimbir.

Sursa: jurnalul.ro

Save
Cookies - preferințele utilizatorului
Folosim cookie-uri pentru a vă asigura că veți obține cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă refuzați utilizarea cookie-urilor, este posibil ca acest site să nu funcționeze conform așteptărilor.
Accept
Nu accept
Află mai multe
Functional
Instrumente utilizate pentru a vă oferi mai multe funcții atunci când navigați pe site, acestea pot include partajarea socială.
PHP.net
Accept
Nu accept
Marketing
Set de tehnici care au ca obiect strategia comercială și în special studiul pieței.
Facebook
Accept
Nu accept
Vot
Vot
Accept
Nu accept