-

6 sfaturi pentru a dormi bine

Scris de

Pentru a fi sănătoși și odihniți, trebuie să dormim între 8 și 10 ore pe noapte, în funcție de vârsta noastră. Anumite acțiuni facilitează adormirea și previn tulburările de somn.

Experții oferă mai multe sfaturi care îi pot ajuta pe cei care se luptă să cadă în brațele lui Morfeu: 

1. Trebuie să fii atent la compoziția mesei de seară. Într-adevăr, o masă grea și o digestie dificilă pot perturba somnul. De asemenea, poate fi bine să interzici preparatele picante.
2. De asemenea, trebuie să (ne) interzicem stimulentele (cafeaua, tutunul, canabisul).
3. Este recomandabil să evitați ecranele TV, smartphone sau computer, înainte de culcare și în camera de culcare. Lumina albastră de la aceste dispozitive perturbă producția de melatonină, un hormon care te ajută să adormi
4. A avea o activitate fizică nu previne doar supraponderalitatea, ci ajută și la găsirea somnului mai ușor, noaptea.
5. De asemenea, poate fi bine să faci exerciții de yoga, relaxare sau respirație înainte de culcare: acest lucru ajută la scăderea nivelului de stres și la scăderea tensiunilor din zi.
6. De asemenea, ar trebui să vă gândiți să vă ventilați bine camera și să evitați supraîncălzirea camerei. Nu trebuie să depășească 20 de grade. De asemenea, este necesar să se limiteze sursele de lumină, deoarece melatoninei nu îi place lumina

Foto: Pixabay