„Play Romania”, un alt fel de promovare turistică a României
Un joc pe calculator. Un personaj – avatar, Mihai, care ne este ghid. Avem de descoperit locuri pitorești, sate, orașe și monumente istorice din România. „Play Romania″”este un proiect realizat de Asociația ‟Cele mai frumoase sate din România″ în colaborare cu un grup de tineri informaticieni. Invitat în emisiunea „Vrem știi”, Nicolae Marghiol, președinte executiv al asociației, a spus că acest joc, a cărui versiune demonstrativă a fost lansată săptămâna trecută, va fi parte a unei platforme mediatice complexe.
19 Februarie 2015, 22:59
În primul rând jocul pe calculator – care se dorește unul educativ și care să constituie o activitate de familie, pe care părinții și copiii să o desfășoare împreună. Pe de altă parte, avatarul Mihai va putea oferi și informații pentru potențialii turiști despre destinații din România și vor fi incluse și filme de prezentare ale acestora.
Pe lângă scopul recreativ, platforma „Play Romania” se dorește a fi un produs publicitar care să poată fi folosit ca mijloc de promovare atât în media cât și la târguri de turism, puncte de informare ș.a..
Produsul se adresează în egală măsură românilor și străinilor și face parte dintr-o serie de proiecte prin care Asociația ‟Cele mai frumoase sate din România″ intenționează să promoveze țara noastră ca posibilă atracție turistică.
Text: Anamaria Ionescu