Mall-ul s-a mutat de la oraș la sat. Produsele tradiționale îmbracă haine noi
La Brașov, se va lansa eticheta Mallțărănesc pentru produse tradiționale. Conceptul reunește deja peste 500 de mici producători români din toate colțurile țării.
28 Iunie 2018, 16:17
Producătorii s-au reunit într-o comunitate virtuală, organizată de Asociația Creștem România Împreună.
Coordonatorul proiectului, Mihai Mihu, a declarat: „Această etichetă își dorește să devină cumva un etalon al gospodarului de rând prin care încercăm să facem loc pe piață gospodarilor din întreaga țară. Dacă este hranic și vrednic pe de o parte o să-l promovăm mai tare, iar pe cealaltă parte, chiar el ca și gospodar va putea să se promoveze mai departe”.
Mallțărănesc se dorește cea mai mare piață de desfacere offline și online a produselor din gospodăriile românești.
Accesul la brand se face prin înregistrarea, gratuită, în cadrul platformei, după care fiecare producător poate să adauge produse pe care primește eticheta mallțărănesc.
Diana Tagarici deține o brutărie în localitatea brașoveană Săcele și este membru al platformei virtuale: „Îi pot ajuta pe toți producătorii mici, mijlocii, pe țărani, persoane care au probleme cu marketingul. Mă refer aici și la producători, la țărani, mă refer și la orășeni care nu mai au de unde să cumpere produse de calitate, cât mai naturale să aibă încredere în echipa de la Mallțărănesc. Sunt niște oameni minunați care vor să facă numai bine celor din jur”.
Eticheta Mallțărănesc poate fi roșie – pentru mici firme care produc artizanal, galbene – pentru gospodari persoane fizice, și albastre – pentru brandurile reprezentate de Asociația Creștem România Împreună.
Lansarea oficială a gamei de produse va avea loc sâmbătă în curtea Bisericii Sfântul Nicolae din Brașov. Participanții vor avea ocazia să deguste produse autentice, să participe la ateliere susținute de meșteșugari și la seminare despre agricultura sustenabilă.
Foto: barzilaiendan.com