Producătorii de mușcate și crăciunițe din România sunt sprijiniți de UE
În premieră în România, producătorii de mușcate și crăciunițe sunt sprijiniți de UE prin două campanii de marketing, Mușcate pentru Europa (Pelargonium for Europe) și Crăciunițe pentru Europa (Stars for Europe).
26 Iunie 2023, 15:48
Cele două campanii aparțin unei asociații profesionale și sunt susținute din fonduri europene.
Scopul lor este să promoveze vânzările și să furnizeze instrumente de marketing crescătorilor, distribuitorilor și vânzătorilor de mușcate și crăciunițe.
Pe lângă marketingul B2C, cele două inițiative oferă membrilor din industrie sprijin, consiliere și resurse gratuite: fotografii, afișe, flyere în limba română pot fi descărcate gratuit pentru crearea de conținut social media și materiale POS personalizate AICI.
Campaniile sunt și vor rămâne active în 22 de țări, printre care și România, până în februarie 2026. Primul sezon de mușcate, care a avut loc în această primăvară, se încheie.
Acum începe pregătirea materialelor pentru campania despre crăciunițe, care se va desfășura în toamnă și iarnă.
În fiecare an, în Europa sunt produse aproximativ 100 de milioane de crăciunițe și aproximativ 400 de milioane de mușcate de către producători autorizați. Deoarece aceste plante se completează sezonier perfect - un sezon începe la scurt timp după ce se termină celălalt - mulți grădinari cresc ambele tipuri de plante.
Ambele produse sunt adesea cultivate și vândute la nivel regional sau local, ceea ce înseamnă emisii de transport mai mici și grijă față de mediu.
UE are ca scop să îi ajute pe producătorii agricoli europeni să-și vândă produsele pe o piață globală din ce în ce mai competitivă, oferind în același timp locuri de muncă și creștere economică.
Campaniile de promovare finanțate de UE sunt concepute pentru a deschide noi oportunități de piață pentru fermierii din UE și pentru industrie în general, precum și pentru a-i ajuta să-și dezvolte afacerea existentă.